استاندار اردبیل گفت: جبهه تولید با دلسوزی و تلاش مضاعف کارگران در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تحکیم پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اکبر بهنام‌جو عصر شنبه در اختتامیه جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در اردبیل اظهار کرد: آنچه که جامعه کارگری را به عنوان پیشتازان خط مقدم تولید در شرایط سخت اقتصادی مورد توجه و اهمیت قرار داده، دستان با اراده آنها در چرخاندن نظام اقتصادی و تولیدی کشور است که بیش از هر زمان دیگر می‌تواند خوداتکایی را به خوبی رقم بزند.

وی تصریح کرد: بالندگی اقتصاد کشور امروز در دستان کارگران و کارفرمایان خدومی است که با همدلی هم سعی می‌کنند با گذر از شرایط سخت کرونایی و تحریم با آرامش روحی و روانی به تقویت جبهه اقتصادی کشور کمک کنند.

استاندار اردبیل گفت: در سال‌های اخیر و با تلاش انجام شده، سرمایه‌گذاران متعددی به رغم همه دغدغه‌ها سعی کردند تا حامی جامعه کارگری باشند و خود دولت نیز با افزایش حقوق و مزایای کارگران و حمایت از پوشش بیمه‌ای و سایر خدمات انجام شده، بسترسازی حمایت و پشتیبانی از این قشر شریف باشند.

بهنام‌جو افزود: هر چند شرایط سختی را با شیوع کرونا و افزایش تحریم‌های ظالمانه استکبار سپری می‌کنیم اما قطعاً بر این باوریم ۱۱۱ هزار نفر از جامعه کارگری پرتلاش استان می‌توانند به سازندگی بیشتر در استان اردبیل کمک کرده و به نوعی به تقویت چرخ‌های اقتصادی کمکی واقعی باشند.

وی به افزایش جمعیت کارگری در بخش صنعت با حمایت و پشتیبانی از واحدهای راکد و نیمه تعطیل در یک سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امسال نیز تمام برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های استانی و کشوری بر این است تا موانع پیش رو را از بخش صنعت، تولید و جامعه کارگری برداشته و به تقویت سرمایه‌گذاری‌ها و نظام تولید با مدیریت صحیح کمک کنند.

بهنام‌جو خاطر نشان کرد: در نشستی که با وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت داشتیم، مجوزهای لازم برای راه‌اندازی واحدهای جدید در استان اردبیل گرفته شده و در حال حاضر این استان به کارگاه تحول تولیدی و صنعتی تبدیل شده که ادامه این حمایت‌ها را امسال شاهد هستیم.

انتهای پیام/

منبع