به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حامد رضایی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در شهرستان گرمی اظهار کرد: حل معضل بیکاری خانوارهای تحت پوشش از جمله هدف‌گذاری‌های اصلی ما در بهزیستی است. وی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال بهزیستی اردبیل از محل تسهیل‌گری در سال گذشته ۸۲۱ نفر بود، تصریح […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حامد رضایی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در شهرستان گرمی اظهار کرد: حل معضل بیکاری خانوارهای تحت پوشش از جمله هدف‌گذاری‌های اصلی ما در بهزیستی است.

وی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال بهزیستی اردبیل از محل تسهیل‌گری در سال گذشته ۸۲۱ نفر بود، تصریح کرد: ما با تحقق بیش از صد درصدی این تعهد توانستیم برای ۸۴۱ نفر شغل ایجاد کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار یکی دیگر از سیاست‌های بهزیستی اردبیل است که در سال‌های گذشته پرونده بسیاری از این زنان مورد بررسی قرار گرفته و تسهیلات خوداشتغالی برای آنها اختصاص یافت.

رضایی افزود: تاکنون ۷۲ مؤسسه خیریه و انجمن غیرانتفاعی در استان از بهزیستی مجوز گرفته‌اند و برای کمک به رفع نیازمندی‌های جامعه هدف از جمله نگهداری افراد دارای معلولیت، کودکان بد و بی‌سرپرست، کمک به تأمین جهیزیه فرزندان تحت پوشش، کمک هزینه درمان و احداث واحد مسکونی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خاطرنشان کرد: سال گذشته مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدایی خیرین و مردم به مجموعه بهزیستی استان بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال بود که بر حسب نیت خیرین، واقفان و در راستای سیاست‌های سازمان هزینه شد.

انتهای پیام/

منبع