به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار غلامحسین محمدی‌اصل عصر دوشنبه در دیدار با طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و برادران اردبیل اظهار کرد: تحریم سپاه توسط پارلمان اتحادیه اروپا بی‌اساس بوده و راه به جایی نخواهد برد. وی با بیان اینکه به هیچ عنوان اقدام اخیر پارلمان اروپا منجر به تضعیف […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار غلامحسین محمدی‌اصل عصر دوشنبه در دیدار با طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و برادران اردبیل اظهار کرد: تحریم سپاه توسط پارلمان اتحادیه اروپا بی‌اساس بوده و راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان اقدام اخیر پارلمان اروپا منجر به تضعیف روحیه ما نخواهد شد چرا که مردم حسینی ایران همیشه پشتیبان سپاه بوده، افزود: مردم جمهوری اسلامی ایران ولی‌نعمت سپاه هستند و صدالبته سپاه خود را مدیون مردم می‌داند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه ناآرامی‌های اخیر کشور آشوبی برنامه‌ریزی‌شده از سوی دشمنان بود، گفت: گذشت زمان ثابت کرد که هدف و نیت پلید دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور به بهانه‌های مختلف، راه‌اندازی جنگ اعتقادی بود.

سردار محمدی اصل بیان کرد: دشمنان یاوه‌گو و یاغی با انتشار محتواهای صددرصد کاذب و اختصاص بودجه‌های کلان برای این امر، سعی در تحریف دین مبین اسلام دارند غافل از اینکه ملت ایران الهام‌گرفته از معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و بصیر هستند.

وی با تأکید بر گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ما باید در راستای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و پیروی از فرامین ایشان با عشق و علاقه در یوم‌الله ۲۲ بهمن حاضر شده و حماسه‌ای ماندگار در اذهان جهانیان خلق کنیم و خشم و انزجار خود را در فضای حقیقی و مجازی از دشمن همیشه شکست‌خورده به گوش عالمیان برسانیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه جوانان ما در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، مقابله با فتنه و دیگر برنامه‌های شوم دشمنان خوش درخشیدند، افزود: برخی از جوانان و نوجوانان ما بر اثر تبلیغات دروغ و اخبار کذب دشمن در فضای مجازی دچار گمراهی شده‌اند که به‌طور قطع با عملیاتی‌کردن فرمایش جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب این مسئله حل‌شدنی است چراکه همین نوجوانان پاک ادامه‌دهنده راه ۳۶۰۰ شهید دانش‌آموز هستند.

سردار محمدی با اشاره به حفظ حجاب توسط خواهران در اکثر وصیت‌نامه شهدا خاطر نشان کرد: دشمن دین و ایمان ما را مورد هدف قرار داده و دائم در حال برنامه‌ریزی برای سلب غیرت و عزت ما است اما آحاد مسلمان ایران با نام و یاد سالار شهیدان رشد کرده و هرگز مهر و محبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را با چیزی معامله نخواهند کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر