کامران شعبان پور در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: زمینه کاری و فعالیت شرکت مهرگان در حوزه کشاورزی و تولید ادوات کشاورزی همچون کودریزهای دامی و سیفی، ماشین آلات دام پروری و کشت زیر پلاستیکی است که البته به تازگی دستگاه های روتیواتور و گاو آهن های سنگین نیز به […]

کامران شعبان پور در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: زمینه کاری و فعالیت شرکت مهرگان در حوزه کشاورزی و تولید ادوات کشاورزی همچون کودریزهای دامی و سیفی، ماشین آلات دام پروری و کشت زیر پلاستیکی است که البته به تازگی دستگاه های روتیواتور و گاو آهن های سنگین نیز به خط تولید این شرکت اضافه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مهرگان ماشین ایرانیان اظهار داشت: به طور تقریبی ۸۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در شرکت مهرگان مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان هدف محصولات تولیدی شرکت، کشاورزان سراسر کشور و ادارات دولتی و خصوصی و شرکت های کشت و صنعت ها در سطح کشور است.

مدیرعامل شرکت مهرگان ماشین ایرانیان گفت: اگرچه محصولات تولیدی شرکت به کشورهایی مثل عراق، گرجستان، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان صادر می شود اما در حالت کلی در این عرصه موفق نبوده ایم.

شعبان پور با بیان اینکه با پیشرفت تکنولوژی در بخش کشاورزی توانسته ایم از نظر کیفی تا حدودی با کشوری مثل ترکیه رقابت کنیم گفت: البته قیمت محصولات ایرانی نسبت به تولیدات اروپایی بسیار پایین است و مردم نیز به دنبال محصولات با کیفیت داخلی هستند.

وی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان و کشاورزان در کشور گفت: تسهیلات و پرداختی های بانکی در سال های اخیر خیلی کمرنگ شده و کشاورزان با مشکلات بیشتری مواجه شده اند.

تولید کننده ادوات کشاورزی گفت : کمبود و افزایش غیر متعارف قیمت مواد اولیه و نوسانات پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ارز از اصلی ترین و مهم ترین مشکلات تولید کنندگان مخصوصاً فعالان صنعت کشاورزی است.

شعبان پور با اشاره به موضوع تحریم گفت: تحریم ها باعث شد تولیدکنندگان ایرانی به خود بیایند و در تولید محصولات خود کار کیفی را در اولویت قرار دهند و همین مسئله باعث شد کشاورزان نیز به خرید محصولات داخلی تمایل پیدا کنند.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان اظهار کرد: متاسفانه دلالان در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با مدل های مختلف اقدام به افزایش قیمت می کنند. در طول یک سال گذشته قیمت لاستیک و…، چندین بار افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت مهرگان ماشین ایرانیان گفت: وزارت جهاد کشاورزی به هیچ عنوان از ما و کشاورزان حمایت نمی کند؛ در کنار این موضوع بحث مالیات و بیمه و…، نیز شرایط را سخت کرده است.

انتهای پیام/

منبع