به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه فرودگاه شهرستان پارس‌آباد مغان یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور به حساب می‌آید، اظهار کرد: احداث جایگاه سوخت فرودگاه پارس آباد مطالبه چندین […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه فرودگاه شهرستان پارس‌آباد مغان یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور به حساب می‌آید، اظهار کرد: احداث جایگاه سوخت فرودگاه پارس آباد مطالبه چندین ساله مردم است و با رفع این مشکل زمینه رضایتمندی میهمانان، مسافران و اهالی را در پروازهای هوایی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: از مسؤولان استانی و شهرستانی می‌خواهم نسبت به عملیات اجرایی پروژه چهاربانده شدن پارس آباد تا سربند با سرعت بیشتری انجام گیرد و همچنین جاده‌های روستایی شهرستان هم توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص اهمیت کشت گندم و جو و نیاز مبرم این محصولات تاکید کرده و گفت: کشاورزان محصولات استراتژیک از جمله گندم و جو را اولویت قرار دهند که برای تأمین امنیت غذایی کشور مهم است و مسؤولان هم حمایت کنند.

خطیب جمعه پارس آباد ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد: امام جعفر صادق (ع) شاگردان برجسته ای را تربیت کردند و امروزه اسلام و مکتب تشیع مدیون تلاش‌ها و زحمات آن حضرت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد در خصوص معیارهای ازدواج موفق، بیان کرد: یکی از ملاک‌های مهم و لازم ازدواج موفق رسیدن بلوغ عقلی و ذهنی زوجین است و زوجین با الگو برداری از زندگی ائمه معصومین (ع) با چالشهای زندگی مقابله کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه اهمیت زکات در جامعه تبیین شود، افزود: زکات یکی از فروعات دین اسلام است و پرداخت زکات باعث افزایش روزی و برکت در زندگی می‌شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد پویش همگانی «سلام فرمانده» را حرکت ارزشمند و تأثیرگذار تربیتی دانست و تاکید کرد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هم با حضور دانش‌آموزان دهه هشتاد و نودی این مراسم را بصورت شهرستانی برگزار کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

انتهای پیام/

منبع