حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، تقویت همدلی و برادری بین مسلمانان را نماد اصلی هفته وحدت عنوان و اظهار کرد: اتحاد و همبستگی در جوامع اسلامی باعث عزتمندی و قدرت یافتن امت واحده مسلمین است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان […]

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، تقویت همدلی و برادری بین مسلمانان را نماد اصلی هفته وحدت عنوان و اظهار کرد: اتحاد و همبستگی در جوامع اسلامی باعث عزتمندی و قدرت یافتن امت واحده مسلمین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت شناساندن سیره حضرت رسول اکرم (ص) در جامعه تاکید کرد و افزود: در کلام الهی، شکایت پیامبر از امت مبنی بر عدم ترویج فرهنگ قرآنی و مهجور ماندن این کتاب آسمانی در جامعه، تأسف عظیمی در برداشته و همگان را به همت راسخ در اشاعه آموزه‌های قرآن فرا می‌خواند.

حجت الاسلام جعفرزاده اخلاق مداری را مهم‌ترین روش تبلیغی پیامبر (ص) عنوان کرد و گفت: اخلاق نیک اولین راهکار پیامبر اکرم (ص) برای جذب امت به سمت اسلام راستین بود که این بزرگترین الگو برای علما و روحانیون است چرا که خداوند متعال نیز واژه “خلق عظیم” را تنها راه انتشار کلام رسول الله در میان مردم بیان کرده است.

وحدت مسلمین عامل خنثی سازی توطئه دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل وحدت و اتحاد شیعه و سنی را عامل یاس دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمن با توطئه تفرقه به دنبال ضربه به اسلام و مسلمانان است، بنابراین باید مسلمانان با بصیرت در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنند و اجازه ندهند که دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

حجت الاسلام جعفرزاده توطئه دشمن برای تفرقه افکنی بین مسلمانان را تلاشی بیهوده و عبث در مقابل اتحاد شیعه و سنی عنوان کرد و گفت: همگان باید آگاه بود که هر ندای تفرقه انگیز در جامعه، یقیناً از سوی دشمن پشتیبانی و حمایت می‌شود که خنثی سازی آن نیازمند بیداری و بصیرت بیش از پیش مسلمانان است.

وی وی پیامبر بزرگ اسلام را بهترین الگو برای ایجاد وحدت بین فرق اسلامی دانست و گفت: پیامبر اعظم (ص) با ایجاد عقد اخوت و برادری در بین مسلمانان زیربنای اصلی این کار را بنا نهاد، وظیفه ما پیروی از شیوه و سیره پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) در وحدت و انسجام میان مسلمانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با بیان اینکه در وقایع اخیر، دشمن امنیت کشور را هدف قرار داده، بر ضرورت تقویت انسجام و اتحاد بیش از پیش مردم و مسئولین تاکید کرد و گفت: ولایت فقیه یکی از ارکان وحدت است و این شاخص باید حفظ و مورد خدشه قرار نگیرد که در این میان مردم و مسئولان باید کاملاً هوشیار بوده و با اتحاد و همبستگی در اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع