به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر دوشنبه در نشست روشنگری انتخابات در اردبیل اظهار کرد: معاندان و دشمنان کشور با استخدام عواطف و به کارگیری ابزارها در قالب متدهای مختلف در پی تسخیر عواطف و افکار عمومی است که ملت ما باید در این برهه عقلانی‌ترین و صحیح‌ترین مسیر را برای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر دوشنبه در نشست روشنگری انتخابات در اردبیل اظهار کرد: معاندان و دشمنان کشور با استخدام عواطف و به کارگیری ابزارها در قالب متدهای مختلف در پی تسخیر عواطف و افکار عمومی است که ملت ما باید در این برهه عقلانی‌ترین و صحیح‌ترین مسیر را برای رهایی و فرار از این توطئه‌ها انتخاب کنند.

وی دانش و ادبیات رسانه‌های غربی را مقارن با استعدادهای ملت ایران دانست و اضافه کرد: تمام این توطئه‌ها برنامه‌ریزی شده پیش می‌رود و هدف از این اقدامات تنها تصرف افکار عمومی و حکمرانی بر احساسات ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان به جنگ روانی علیه شوروی اشاره و اذعان کرد: ما در دنیا می‌بینیم که جنگ‌های نرم بی‌شماری علیه کشورهای اسلامی در جریان است و لازمه سربلندی در برابر اغیار و دشمنان حفظ عزت و استقلال و از همه مهم‌تر حفظ حاکمیت ملی است.

آیت‌الله عاملی گفت: اتفاقات بی‌شماری در پشت پرده این توطئه‌ها به وقوع می‌پیوندد که همگی با کرامت ملت ایران منافات دارد و بی‌شک نظام جمهوری اسلامی ملت همیشه حاضر در صحنه را لایق بهترین‌ها می‌بیند و می‌داند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در طول تاریخ ما به وضوح مشاهده کردیم زمانی که ملت ما پشت نظام نبوده این نظام با خسران و زیان مواجه بوده و بی‌شک در رویداد ملی پیش رو حضور و ظهور ملت در صحنه بیش از هر زمان دیگری لازمه حفظ مشروعیت و حفظ حاکمیت ملی است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به تأثیر تبلیغات در عرصه ملی با اهداف حفظ انسجام و وحدت ملت اشاره و تصریح کرد: تبلیغات داخلی باید در برابر تبلیغات معاندان باشد به طوری که نقش رسانه ملی در این زمینه غیرقابل انکار است و باید بیش از هر زمان دیگری در آستانه ۲۸ خرداد به تمام این تبلیغات سو توجه کافی داشت.

آیت‌الله عاملی گفت: سرمایه‌گذاری در صدا و سیما باید به اندازه‌ای باشد که ما دچار بحران در زمینه آموزش و تبلیغات نباشیم و لازمه این مهم اولویت قرار دادن این رسانه در بطن نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: تبلیغات سو در کنار سردرگمی نظام و ملت گاه می‌تواند یک ملت را به سادگی خلع سلاح کند پس باید جمیع ملت ایران با دقت و توجه کافی شور و شعور انتخاباتی را در خود پرورش داده و نسبت به آرمان‌های انقلاب پایبند باشند.

امام جمعه اردبیل تبیین شورانگیزی و اهمیت حضور در برنامه‌های تولیدی صدا و سیما را مهم برشمرد و اضافه کرد: دشمنان ضعف و استعدادهای ملت ایران را به خوبی شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی پیش می‌رود پس باید برای مقابله با چنین قدرتی در پی تقویت برنامه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در رسانه ملی باشیم.

انتهای پیام/

منبع