به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، داد و بیداد و هیاهوی منجر به جنجال سرمربی تند مزاج و عصبی استقلال در آخرین دقایق دیدار این تیم مقابل گل گهر نه تنها به جریمه سنگین و ۴۰۰ میلیونی به علاوه محرومیت ۳ هفته‌ای او منجر شد، بلکه برای آبی پوشان هم به قیمت از دست رفتن […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، داد و بیداد و هیاهوی منجر به جنجال سرمربی تند مزاج و عصبی استقلال در آخرین دقایق دیدار این تیم مقابل گل گهر نه تنها به جریمه سنگین و ۴۰۰ میلیونی به علاوه محرومیت ۳ هفته‌ای او منجر شد، بلکه برای آبی پوشان هم به قیمت از دست رفتن ۴ امتیاز حساس خانگی تمام شد.

استقلالی‌ها که یک پیروزی شیرین در هفته هفتم مقابل گل گهر به دست آوردند و میزبان قدرتمند خود را با شکست در این فصل آشنا کردند، اما در ۳ بازی متوالی بدون حضور سرمربی روی نیمکت نتایج جالبی نگرفتند و در نهایت هم ۴ امتیاز مهم و خانگی را از دست داده تا با صدر جدول فاصله بگیرند.

آبی پوشان پس از پیروزی مقابل گل گهر ابتدا در خانه مقابل فولادِ نکونام با نتیجه یک – یک متوقف شدند تا ۲ امتیاز حساس را در آن میدان از دست بدهند. هرچند آنها در هفته نهم توانستند ذوب آهن را با گل به خودی مدافع تیم میزبان با نتیجه‌ای خفیف شکست دهند، اما در هفته دهم و بار دیگر در دیداری خانگی مقابل تیم میانه جدولی آلومینیوم با نتیجه بدون گل متوقف شدند تا جریمه تیمی استقلال در غیاب ساپینتو به ارزش ۴ امتیاز خانگی باشد. ۴ امتیازی که شاید در پایان فصل برای این تیم ارزشی مضاعف پیدا کند.

زمانی این امتیازات برای آبی پوشان مهم‌تر می‌شود که همزمان با آن رقبایشان با پیروزی امتیازت کامل را گرفته باشند. درست مثل هفته دهم که همزمان با توقف آبی پوشان، سپاهان و پرسپولیس حریفان خود را شکست دادند.

استقلال پس از ۳ بازی بدون سرمربی در هفته یازدهم میهمان هوادار است که این بازی از ساعت ۱۶ روز جمعه ۶ آبان در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع