به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم ملی فوتبال عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روزهای ۱۱ و ۱۶ شهریورماه به ترتیب به مصاف کره جنوبی و ایران می‌رود. عراقی‌ها با هدایت «دیک ادوکات» سرمربی هلندی تمرینات خود را در کشور اسپانیا پیگیری می‌کنند. در این اردو، چند لژیونر عراق از جمله […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم ملی فوتبال عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روزهای ۱۱ و ۱۶ شهریورماه به ترتیب به مصاف کره جنوبی و ایران می‌رود.

عراقی‌ها با هدایت «دیک ادوکات» سرمربی هلندی تمرینات خود را در کشور اسپانیا پیگیری می‌کنند. در این اردو، چند لژیونر عراق از جمله «بشار رسن» بازیکن پیشین پرسپولیس حضور ندارند.

به نوشته «العراق سبورت»، «عدنان درجال» وزیر ورزش عراق اعلام کرد که ادوکات خواهان حضور بشار رسن، «ایمن حسن» و «امجد عطوان» در اردوی آماده سازی ترکیه شده است. این سه بازیکن در لیگ قطر بازی می‌کنند.

همچنین با اعلام «علی نوری» سرشناس عراقی، ادوکات برای بازی با ایران و کره جنوبی به دنبال دعوت از نفراتی چون «جستن میرام»، «جیلوان حمد»، «اسامه رشید»، «امیر العماری» و «فرانس پطرس» است.

ادوکات انگیزه زیادی دارد تا با عراق در گروهی که تیم‌های ایران، کره جنوبی، امارات، لبنان و سوریه حضور دارند راهی جام جهانی شود.

تصاویری از حضور این مربی روی سکو و نظاره کردن تمرین بازیکنان عراق از بالا در ساعات گذشته در رسانه‌های عراق بازتاب زیادی داشته است. ادوکات با این روش سعی کرده است عملکرد بازیکنان تیمش را از زاویه دیگری ارزیابی کند.

تاکید سرمربی تیم ملی عراق بر حضور بشار رسن در اردوی ترکیه

انتهای پیام/

منبع