فرماندار شهرستان گرمی مغان در بازدید از محل دفن زباله شهر گرمی بر لزوم تعیین تکلیف محل جدید و ساماندهی و بهبود وضعیت محل فعلی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرماندار شهرستان گرمی مغان به همراه برخی از مسئولان ادارات مرتبط با مدیریت پسماند از جمله بخشداری، شهرداری، بهداشت محیط، منابع آب، مدیریت آب و فاضلاب و حفاظت محیط زیست در بازدید از محل دفن زباله شهر گرمی بر لزوم تعیین تکلیف محل جدید و ساماندهی و بهبود وضعیت محل فعلی تاکید کردند.

مولایی در بازدید از رودخانه های شهر نیز اقداماتی از جمله لایروبی، افزایش مخازن زباله ، ترمیم دیواره های ساخته شده داخل شهر توسط شهرداری و همچنین لزوم ،مشارکت مردم در امر آموزش و فرهنگ سازی را ضروری دانستند.

رحیمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ضمن تشکر از حسن توجه فرماندار گرمی و سایر ادارات به محیط زیست شهر گفت: محل فعلی فاقد مجوز زیست محیطی بوده و شهرداری مکلف است نسبت به تعیین محل جدید مطابق با ضوابط زیست محیطی اقدام نماید و تا زمان تعیین محل جدید، محل فعلی را نیز ساماندهی نماید. وی افزود: خاک دهی منظم و جلوگیری از پراکندگی زباله ها در هنگام وزش تندباد، ایجاد فنس کشی، سد خاکی و درختکاری از جمله اقدامات اولیه ای است که درخصوص محل فعلی باید لحاظ گردد.

انتهای پیام/