به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلیم الله وثوقی عصر شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: ۳۰۰ هزار تن آسفالت برای ارتقای راه‌های ارتباطی استان اردبیل تأمین شد. وی افزود: در سال جاری در مجموع ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت خواهد شد، که تاکنون ۴۰ راه روستایی آسفالت شده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلیم الله وثوقی عصر شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: ۳۰۰ هزار تن آسفالت برای ارتقای راه‌های ارتباطی استان اردبیل تأمین شد.

وی افزود: در سال جاری در مجموع ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت خواهد شد، که تاکنون ۴۰ راه روستایی آسفالت شده و مابقی نیز در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اجرای ۸۸ پروژه راهداری در قالب مرمت، بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت در استان بیان کرد: بهسازی، مرمت، شن‌ریزی و آسفالت راه‌های روستایی از اولویت‌های اداره کل راهداری است.

وثوقی ادامه داد: با توجه به سردسیر بودن منطقه و محدودیت فصل کاری تلاش می‌شود طرح‌ها و پروژه‌های راهداری در استان با کیفیت مناسب در کمترین زمان ممکن اجرا شود.

انتهای پیام/

منبع