به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم ملی هندبال بانوان ایران دقایقی پیش در چارچوب مسابقات قهرمانی زنان جهان برابر نروژ مدعی کسب عنوان قهرمانی این دوره از این دیدارها و دارنده مدال‌های قهرمانی جهان و المپیک با نتیجه ۴۱ بر ۹ شکست خورد. فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران در پایان دیدار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم ملی هندبال بانوان ایران دقایقی پیش در چارچوب مسابقات قهرمانی زنان جهان برابر نروژ مدعی کسب عنوان قهرمانی این دوره از این دیدارها و دارنده مدال‌های قهرمانی جهان و المپیک با نتیجه ۴۱ بر ۹ شکست خورد.

فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران در پایان دیدار با نروژ عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. خلیلی در این دیدار عملکرد قابل توجهی داشت و با وجود این شکست پر گل، بارها با سد کردن مهاجمان تیم ملی نروژ مانع باز شدن دروازه تیم شد.

وی در بازی نخست تیم ملی برابر رومانی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و صفحه رسمی فدراسیون بین‌المللی هندبال در گزارشی به عملکرد دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پرداخت و عکس‌العمل‌های وی را درخشان توصیف کرد.

تیم ملی هندبال بانوان ایران به عنوان نخستین تیم محجبه در دیدارهای جهانی، برای اولین بار به عنوان یک رشته تیمی توپی در بخش زنان جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده است. این تیم در دور مقدماتی با تیم‌های رومانی، نروژ و قزاقستان هم گروه است. شاگردان خدیجه قانع پیش از این نتیجه دیدار به رومانی را هم واگذار کرده بودند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ الی ۲۸ آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع