امیررضا مختاری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: قیف فروش به مراحل فروشی گفته می‌شود که سازمان ها با استفاده از آن مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند. مشاور و مدرس حوزه کسب و کار افزود: ورودی این قیف در واقع کسانی هستند که به نوعی با خدمات یا محصولات […]

امیررضا مختاری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: قیف فروش به مراحل فروشی گفته می‌شود که سازمان ها با استفاده از آن مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند.

مشاور و مدرس حوزه کسب و کار افزود: ورودی این قیف در واقع کسانی هستند که به نوعی با خدمات یا محصولات شما آشنا می‌شوند و کسانی که در نهایت از شما خرید می‌کنند خروجی این قیف هستند. بدیهی است که ورودی های بیشتر، خروجی های بیشتری نیز در پی خواهد داشت پس شما باید برای وارد کردن این ورودی ها به قیف فروش تلاش کنید.

وی با بیان اینکه هیچ کسی نمی‌تواند محصولی را به کسی بفروشد که خریدار هیچ آگاهی از آن ندارد گفت: شما باید در مشتری‌های خود آگاهی ایجاد کنید به این معنا که آنها را از حضور خود آگاه کنید و کسب و کارتان را معرفی کنید.

مختاری افزود :کسی که به محصول شما علاقه مند بوده یا در مجموعه بزرگ پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان هدف شما قرار دارد؛ در واقع سرنخ محسوب می شود. درواقع شما قبل از هر چیزی با سرنخ ها سر و کار دارید و برنامه ریزی ها و تبلیغات خود را روی آنها انجام می دهید.

وی اظهار کرد: اینکه بتوانید مشتری را به خرید مجاب کنید، مسلما کار آسانی نخواهد بود. شما در کنار فعالیت هایی چون شرح داستان کسب و کار، کمپین های خلاقانه و ایجاد لینک های قابل کلیک برای مشتریان، باید تجربه خرید مشتری و نظرات آنها را نیز برای مشتریان جدید فراهم کنید.

مدرس حوزه کسب و کار اظهار داشت: تکنیک قیف فروش اگر به درستی و با برنامه ریزی مناسب انجام شود؛ مشتری های ما با آگاهی و علاقه نسبت به خرید اقدام می کنند.

انتهای پیام/

منبع