ارسلان خانزاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: امروزه عرضه محصولات در حالت تبدیل شدن از حالت سنتی به مجازی و آنلاین است. وی اظهار کرد: ما در استان اردبیل با دو نوع فروشگاه های عرضه خدمات و محصولات در قالب آنلاین و اینترنتی روبه رو هستیم. فروشگاه هایی که مکان فیزیکی […]

ارسلان خانزاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: امروزه عرضه محصولات در حالت تبدیل شدن از حالت سنتی به مجازی و آنلاین است.

وی اظهار کرد: ما در استان اردبیل با دو نوع فروشگاه های عرضه خدمات و محصولات در قالب آنلاین و اینترنتی روبه رو هستیم. فروشگاه هایی که مکان فیزیکی در سطح شهر برای فروش محصولاتشان دارند اما بیشتر به صورت مجازی ارائه خدمات می کنند. در نوع دوم ارائه خدمات صرفا مجازی است و عملا این فروشندگان مکان فیزیکی در سطح شهر ندارند.

استاد دانشگاه های اردبیل گفت: در دوران کرونا، ما شاهد رونق کسب و کارهای مجازی در استان بودیم و مردم نیز استقبال خوبی از این فروشگاه ها، داشتند.

خانزاده به تاثیر فروشگاه های مجازی در صنعت استان نیز اشاره کرد و افزود: برخی تولیدکنندگان در فروش محصولات جدید تولیدی با مشکلاتی مواجه می شوند که فروشگاه های آنلاین با ارائه بسته های تشویقی و …، در عرضه این محصولات کمک حال تولیدکنندگان هستند.

وی امنیت تراکنش های مالی را نیز از دیگر مزایایی فروشگاه های آنلاین عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع