صدیف بدری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: برای پروژه راه آهن اردبیل – میانه با تأمین اعتبار تسریع در عملیات اجرایی را شاهد هستیم و در لایحه بودجه سال آینده برای راه آهن اردبیل به پارس‌آباد نیز منابع ملی در نظر گرفته می‌شود. بدری توسعه زیرساخت‌ها در […]

صدیف بدری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: برای پروژه راه آهن اردبیل – میانه با تأمین اعتبار تسریع در عملیات اجرایی را شاهد هستیم و در لایحه بودجه سال آینده برای راه آهن اردبیل به پارس‌آباد نیز منابع ملی در نظر گرفته می‌شود.

بدری توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را به همراه تکمیل پروژه فاضلاب اردبیل و نمین یادآور شد و تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده تا با تأمین این منابع به صورت نقد، سرعت عملیات اجرایی را در این حوزه‌ها شاهد باشیم.

وی از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای راه اردبیل – ارجستان و انجام توافق برای تأمین زمین با هدف احداث مسکن در اردبیل خبر داد و گفت: با توافق رئیس بنیاد مسکن قرار شد قیر رایگان برای آسفالت‌ریزی و عملیات بهسازی ۸۰ روستا اختصاص یابد.

بدری به پوشش ۵۰ درصدی جمعیت استان در قالب تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: بیمارستان سبلان قرار بود به سرعت به تجهیزات و امکانات مدرن نظیر سنگ‌شکن و توسعه اورژانس آراسته شود که این پروژه‌ها در حالت رکود باقی مانده و ما از مدیریت درمان تأمین اجتماعی گله‌مند هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار متوقف شدن این پروژه‌ها، درمانگاه نمین نیز در مرحله اجرا متوقف شده و هیچ کسی در این زمینه پاسخگو نیست.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما در دفاع از حق و حقوق مردم با کسی تعارف نداریم و خط قرمز ما حفظ حقوق مردم است و بدون تعلل و تنبلی با مدیرانی که نتوانند رضایت مردم را جلب کنند، برخوردی قانونی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر