به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اردبیل، سیدغنی نظری‌خانقاه ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل اظهار داشت: مجلس حامی مدیران توانمند و کاردان است تا در کنار مسئولان برای خدمت بی‌منت به مردم گام برداشته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کند که خوشبختانه مجموعه تأمین اجتماعی نیز در این زمینه […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اردبیل، سیدغنی نظری‌خانقاه ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل اظهار داشت: مجلس حامی مدیران توانمند و کاردان است تا در کنار مسئولان برای خدمت بی‌منت به مردم گام برداشته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کند که خوشبختانه مجموعه تأمین اجتماعی نیز در این زمینه توانمندی خود را به اثبات رسانده است.

وی بیان کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و بهبود وضعیت معیشتی جزو مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات نمایندگان مجلس است که توانستیم با کمک مسئولان در راستای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام انقلابی و جهادی انجام داده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: کمک به رفع مشکلات اقتصادی و نیز توسعه وضعیت معیشتی مردم در کنار مجموعه دولتی حتمی است و به همین منظور تاکنون اقدامات ارزشمندی توسط دولت و تأمین اجتماعی به انجام رسیده است که به نوبه خود حائز اهمیت است.

نظری‌خانقاه اظهار کرد: از سازمان تأمین اجتماعی استان انتظار داریم تا در بخش گردشگری شهرستان خلخال و کوثر سرمایه‌گذاری کند، چرا که اهمیت به مقوله گردشگری در این شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت و جزو ضروریات اقتصادی منطقه است که در صورت تحقق موضوع شاهد پیشرفت منطقه خواهیم بود.

احداث هتل ۵ ستاره سرعین با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار
در ادامه افشین شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اقدامی ارزشمند برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان بود که مجلس در این زمینه با اهتمام جدی توانسته اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی بیان کرد: اجرای این طرح سبب شده تا پرداخت حقوق به بازنشستگان از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به ۱۷ هزار میلیارد تومان در طول سال برسد.

شیرزاده اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور عملیات اجرایی هتل ۵ ستاره در شهرستان سرعین آغاز شده و به همین منظور ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع