به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حمیدرضا جانباز در بازدید از آخرین وضعیت شبکه‌های آبرسانی شهرستان گرمی اظهار کرد: هدف فعالان صنعت آب و فاضلاب کشور از ارائه خدمات به مردم و بخصوص ساکنین مناطق محروم و مرز نشین جلب رضایت حداکثری مردم است. وی در بررسی وضعیت مخازن ذخیره آب و پروژه‌های اجرایی استان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حمیدرضا جانباز در بازدید از آخرین وضعیت شبکه‌های آبرسانی شهرستان گرمی اظهار کرد: هدف فعالان صنعت آب و فاضلاب کشور از ارائه خدمات به مردم و بخصوص ساکنین مناطق محروم و مرز نشین جلب رضایت حداکثری مردم است.

وی در بررسی وضعیت مخازن ذخیره آب و پروژه‌های اجرایی استان در مناطق محروم شهرستان گرمی اولویت آبرسانی به مناطق مرزی را یادآور شد و افزود: روستاهای بدون آب شرب مناطق محروم و صفر مرزی در استان اردبیل با یک برنامه ریزی مدون و بلند مدت در ردیف روستاهای دارای آب سالم قرار خواهند گرفت.

جانباز همچنین خاطرنشان کرد: رضایت مندی مردم مهمترین اولویت صنعت آب و فاضلاب کشور بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.

وی با حضور در سد عمارت واقع در شهرستان مرزی گرمی مغان از روند پیشرفت سد عمارت و پروژه‌های اجرایی در حال احداث بازدید و بر آبگیری این سد با هدف تسهیل آبرسانی به مردم منطقه تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب با حضور در روستاهای مرزی این شهرستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تأسیسات و شبکه‌های آبرسانی، مخازن و پروژه‌های در حال اجرا و بخصوص مجتمع آبرسانی موران قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع