میرمحمد سید هاشمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان،  گفت: در دو سال گذشته کارهای تحولی در سازمان نظام مهندسی انجام شده که مهمترین آن برقراری نظام الکترونیکی و ارائه خدمات این سازمان تا ۹۰ درصد در بستر غیرحضوری و با هدف شفافیت بیشتر خدمات و تکریم ارباب رجوع بوده است. رئیس سابق نظام […]

میرمحمد سید هاشمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان،  گفت: در دو سال گذشته کارهای تحولی در سازمان نظام مهندسی انجام شده که مهمترین آن برقراری نظام الکترونیکی و ارائه خدمات این سازمان تا ۹۰ درصد در بستر غیرحضوری و با هدف شفافیت بیشتر خدمات و تکریم ارباب رجوع بوده است.

رئیس سابق نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضرورت تنظیم درآمد و دخل و خرج سازمان و تلاش برای بهره‌مندی مهندسان از طرح اقدام ملی مسکن را یادآور شد و افزود: امیدواریم با عقد قرارداد انجام شده در کوتاهترین زمان مشکلات مرتفع و به سرعت احداث واحدهای مسکونی برای مهندسان فاقد سرپناه را فراهم کنیم.

وی خواسته جامعه مهندسان را سرمایه‌گذاری‌ بخش خصوصی در شهر سرعین و اجرای پروژه‌های سودآور از سوی سازمان نظام مهندسی یادآور شد و بیان کرد: قطعا اجرای این پروژه‌ها می‌تواند منشأ خیر و برکت باشد.

سیدهاشمی ضرورت اجرای بیمه تضمین کیفیت را در سازمان نظام مهندسی یادآور شد و اضافه کرد: در کنار این امر باید مشکل بیمه تأمین اجتماعی مهندسان برطرف شود چرا که بخشی از مهندسان توانایی پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور بیمه‌ای را ندارند.

انتهای پیام/

منبع