به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار، با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اظهار کرد: نیاز است مسئولین استانی و محلی از ظرفیت این شعار در حوزه کشاورزی شهرستان بیله سوار استفاده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار، با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اظهار کرد: نیاز است مسئولین استانی و محلی از ظرفیت این شعار در حوزه کشاورزی شهرستان بیله سوار استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به ضرر و زیان غیرقابل جبران در حوزه کشاورزی و بویژه آبیاری اراضی، توجه جدی مسئولین به این منطقه که قطب کشاورزی کشوری است و ایجاد شورای آب و خاک در راستای قرار دادن این منطقه به عنوان مرکز ثقل دانش بنیان کشاورزی تاکید می‌شود.

امام جمعه شهرستان بیله سوار در ادامه با اشاره به تفکیک قوا در جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: دخالت برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در امور اجرایی کشور مصداق بارز مخالفت با شعار سال و فرامین مقام معظم رهبری است که از شورای نگهبان و سازمان‌های نظارتی درخواست داریم بر رفتار نمایندگان نظارت جدی داشته و برخورد جدی و قاطع با این رویه غلط و ناصواب داشته باشند.

حجت الاسلام عزیزی گفت: وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه استحفاظی محل خدمت خود آن هم در حد قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون است و دخالت آنان در امور اجرایی کشور، خلاف نص صریح قانون اساسی است.

وی افزود: از دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی تقاضا داریم اقدام و تصمیمات شجاعانه شده و تفویض اختیاری که مردم با انتخاب خود، ایشان را به عنوان ریاست جمهوری دولت سیزدهم انتخاب نموده اند، دوباره به مردم واگذار نمایند.

خطیب جمعه بیله سوار همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: همگان را به رعایت تقوای الهی، به بهره مندی از برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان دعوت می‌کنیم و امیدواریم مؤمنین در این بازار معنوی بیشترین و عالی‌ترین بهره مندی را داشته باشند.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه ضمن تسلیت شهادت دو تن از طلاب جهادی و جبهه فرهنگی و جانبازی یک طلبه دیگر در حرم مطهر رضوی؛ این حادثه و چندین حادثه مشابه این عمل را تکمیل کننده سناریوی دشمن در جهت کنترل ایران قوی در زمینه تفرقه افکنی، ایجاد ناامنی و ترور ادراکی مردم دانست و افزود: بیشترین عامل موفقیت دشمن در این گونه قضایا و حوادث در اختیار داشتن امپراطوری رسانه‌ای قوی است که جهاد تبیین تنها وسیله خنثی کننده این سناریوی شوم دشمن خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع