رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی از جابجایی بیش از ۷۰ هزار تن کالا از شهرستان گرمی خبر داد.

دیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: در هفت ماهه اول امسال بیش از ۷۰ هزار تن کالا نیز از این شهرستان به سطح استان و استان‌های همجوار حمل شده است.

او اظهار کرد: این کالا‌ها شامل دام زنده، انواع محصولات کشاورزی، انواع چوب و سنگ‌های معدنی است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی از جابه جایی ۴۶ هزار و ۴۰۹ نفر مسافر از پایانه مسافربری گرمی در ۷ ماهه امسال خبرداد و تصریح کرد:این تعداد مسافر توسط ۱۰۳ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری جابه جا شده اند.

فرمان با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی جاده و بهسازی راه روستایی از اولویت‌های مهم راهداری است افزود: در ۷ ماه گذشته راهداران پرتلاش این شهرستان با فعالیت شبانه روزی در محور‌ها بیش از یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و شنی شهرستان گرمی را تیغ زنی و حریم زنی انجام داده اند.

او توزیع هزار و ۴۷۲ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه دربین رانندگان شهرستان گرمی را یادآور شد و اظهار کرد: در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم ومسافران نیز بازدید و نظارت‌های دوره‌ای از ترمینال‌های مسافری، رستوران و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی این شهرستان انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی نصب و تعمیر ۷ مورد سرعت گیر پلاستیکی، نصب وتعمیر ۲۵۰ شاخه گاردریل، زیر سازی ورودی شهر گرمی، جمع آوری اطلاعات ۶۰۰ عدد از پل‌های زیر ۶ متر، شستشوی ابنیه فنی و هم چنین علف زنی اطراف تابلو‌ها را از اقدامات مهم راهداری شهرستان گرمی در ۷ ماهه امسال عنوان کرد و گفت:در مدت یاد شده ۱۳۶ متر از سرعتکا‌ها و ۵۰ عدد از گاردبلوک‌ها توسط راهداران زحمتکش این شهرستان رنگ امیزی شده است.