رئیس صندوق کارآفرینی امید پارس آبادمغان از پرداخت ۱۳۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط این صندوق طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

محرم مجرد در گفتگو با خبرنگار آذرمغان در تشریح اقدامات صندوق کارآفرینی امید پارس آباد در یک سال گذشته گفت: تعداد ۱۲۸ فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۳۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در شهرستان پارس آباد پرداخت شده است که با پرداخت این میزان تسهیلات موجبات ایجاد اشتغال برای ۲۱۰ نفر فراهم شده است.

وی، رسالت صندوق کارآفرینی امید را پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به افراد متخصص، با تجربه و دارای مهارت به ویژه جوانان بیکار دانست و اظهار کرد: تسهیلات این صندوق بیشتر به افرادی داده می شود که تجربه کار، تخصص و مهارت دارند اما سرمایه و پول برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار خودشان را ندارند.

مجرد با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید پارس آبادمغان در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین برای اشتغالزایی و توسعه کسب و کارهای کوچک به صورت دائمی در حال تلاش و خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: تلاش مجموعه مدیران و پرسنل این صندوق رفع بیکاری و کمک به راه‌اندازی کسب و کارهای خرد و پایدار در منطقه است.

وی با تاکید بر این‌که سیاست صندوق کارآفرینی امید، حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته جهت ساماندهی مشاغل روستایی است، جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها و تلاش در راستای خودکفایی در محصولات مختلف و حمایت از تولید داخلی را از دیگر اهداف تشکیل این صندوق‌ عنوان کرد.

به گفته رئیس صندوق کارافرینی امید پارس آبادمغان، بیشترین تسهیلات پرداخت شده در این شهرستان با ۸۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی و دامپروری است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری