محمدی، کارشناس حوزه گردشگری گفت: گردشگری زمستانی برخلاف ادعای متولیان امر نه تنها بیدار نیست بلکه با توجه به شرایط فعلی تا سال های سال، همچنان گردشگری در خواب خواهد ماند.

محمدباقر محمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به نزدیک شدن به فصل برفی در اردبیل اظهار کرد: مسئولان علی رغم وعده های جذاب زمستان بیدار، عملا هیچ زیرساختی را در این راستا فراهم نکرده اند.

وی اظهار کرد: اینکه گردشگری اردبیل به ایام گرم و صرفا در آب های گرم معدنی محدود شده نشان می دهد که هیچ برنامه ای در خصوص گردشگری استان صورت نگرفته است.

کارشناس حوزه گردشگری گفت: ما در طول سال های گذشته با آمار و ارقام مختلفی از حضور گردشگران در اردبیل مواجه بوده ایم اما این حضور عملا عایدی چندانی برای استان نداشته است.

محمدی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی استان اردبیل در فصول سرد سال گفت: گردشگری زمستانی برخلاف ادعای متولیان امر نه تنها بیدار نیست بلکه با توجه به شرایط فعلی تا سال های سال، همچنان گردشگری در خواب خواهد ماند.

وی اظهار کرد: ما باید با برنامه ریزی مناسبی در جهت رونق گردشگری زمستانی داشته باشیم و از این ظرفیت و پتانسیل به صورت ویژه بهره ببریم.

کارشناس حوزه گردشگری، اردبیل را استانی ارزان برای گردشگران و مسافران معرفی کرد و گفت: قطعا با برنامه ریزی مناسب می توان در تمام فصول سال از گردشگری نفع برد.

انتهای پیام/