بازار؛ گروه بورس: شرکت بهساز کاشانه با نماد ثبهساز در یک سال گذشته توانسته در سود خالص ۱۹۱درصد رشد ایجاد کند، به طوری که سود هر سهم با رشد ۹۰درصدی به حدود ۷۰ تومان رسیده است. این موضوع از طریق تعریف پروژه‌ها ۲۰۱درصد و از طریق اخذ پروانه ۱۰۷درصد افزایش پیدا کرده است.این سیاست افزایش […]

بازار؛ گروه بورس: شرکت بهساز کاشانه با نماد ثبهساز در یک سال گذشته توانسته در سود خالص ۱۹۱درصد رشد ایجاد کند، به طوری که سود هر سهم با رشد ۹۰درصدی به حدود ۷۰ تومان رسیده است. این موضوع از طریق تعریف پروژه‌ها ۲۰۱درصد و از طریق اخذ پروانه ۱۰۷درصد افزایش پیدا کرده است.
این سیاست افزایش مشارکت در پروژه ها در راستای قرارگیری در جایگاه ۱۰۰ شرکت برتر از منظر درآمد عملیاتی، است. همچنین افزایش ارزش سهام، افزایش کیفیت سود و کمیت سود، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و… از اهداف ۵ ساله شرکت هستند. در همین راستا شرکت گسترش بازارهای فروش، تولید ارائه محصولات و خدمات جدید، را در دستور کار قرار داده و تغییر اساسی در روش‌های تولید محصولات و بهبود کیفیت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بهبود روش‌ها و به‌کارگیری فنون مدیریت نوین ایجاد کرده است.
۵۷درصد از پروژه‌ها (برمبنای زمین) در تهران است. ۸۴درصد از پروژه‌های در دست اجرا در تهران هستند. در استان البرز هم پروژه‌هایی در دست اجرا هستند. هم اکنون شرکت برای حل موضوع تاخیر در اجرای پروژه‌ها و عدم تحویل به موقع ملک به خریداران، معیارهای سخت‌گیرانه‌ای برای انتخاب شریک تدوین کرده است
با توجه به اینکه ۷۰۰هزار واحد مسکونی شهری و ۲۰۰هزار واحد مسکونی نیاز سالانه کشور است. تعداد پروانه‌ها امسال و در سال‌های اخیر پایین‌تر از حد انتظار بوده براساس آمار، تا سال ۱۴۰۵ کمبود عرضه در مسکن وجود خواهد داشت و سرمایه گذاری در این بخش سودآوری بالایی خواهد داشت.
شرکت بهساز کاشانه تهران با سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی به ازای هر سهم حدود ۷۰ تومان سود ساخته و امسال ۳۰ تومان به ازای هر سهم سود تقسیم کرده و هم اکنون شرکت ۱۵۸۹ میلیارد تومان سود انباشته دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار