صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: راه‌های روستایی استان اردبیل در حال حاضر وضعیت مطلوبی نداشته و نیازمند بازسازی و بهسازی برای رسیدن به وضعیت قابل قبول است چرا که در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای در این مسیرها مواجه هستیم. وی با اشاره به اینکه بهبود زیرساخت‌های استان از […]

صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: راه‌های روستایی استان اردبیل در حال حاضر وضعیت مطلوبی نداشته و نیازمند بازسازی و بهسازی برای رسیدن به وضعیت قابل قبول است چرا که در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای در این مسیرها مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بهبود زیرساخت‌های استان از اهم مواردی است که امید می‌رود در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیریم بیان کرد:‌ باید با دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه و نیز تامین اعتبارات لازم و کافی استان اردبیل را در زمره استان‌های توسعه یافته در حوزه راه برسانیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری در استان اردبیل نقطه عطفی برای رسیدن به نقطه توسعه و پیشرفت خواهد بود که باید مسئولان و متولیان امر در این زمینه مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای را داشته باشند.

بدری بیان کرد: زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل با پیشرفت‌های خوبی روبه‌رو است اما همچنان نواقصاتی نیز داریم که باید در اسرع وقت نسبت به حل و رفع آن اقدام شود تا هر چه سریع‌تر بتوانیم نسبت به حل آنان ورود پیدا کرده و با همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه به تمامی اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه آمار بالایی از تصادفات شمال استان اردبیل همه ساله ثبت می‌شود که این موضوع بسیار نگران‌کننده بوده و تسریع در امر تبدیل راه‌های اصلی به بزرگراه را بیش از پیش تقویت می‌کند که امید می‌رود با توجه به توسعه ریلی و راهداری استان آینده روشنی در انتظار استان باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار