به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: سالروز پیوند آسمانی امیرمومنان حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) باید الگویی برای ترویج و فرهنگسازی ازدواج آسان در جامعه باشد. وی با اشاره به تعطیلی چندین ساله گمرک بیله سوار در بحث […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: سالروز پیوند آسمانی امیرمومنان حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) باید الگویی برای ترویج و فرهنگسازی ازدواج آسان در جامعه باشد.

وی با اشاره به تعطیلی چندین ساله گمرک بیله سوار در بحث مسافرین چمدانی خاطرنشان کرد: دولت باید در نشست مشترک با مسئولانه کشور مقابل این مساله را حل کند.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم توسط دولت، خواستار تسریع پرداخت بهای گندم کاران در موعد مقرر شد.

خطیب جمعه بیله سوار با اشاره به مشکلات آب مزروعی کشاورزان، از مسئولان خواست؛ در بحث تخصیص آب به شهرستان‌ها عدالت را رعایت کرده و همان مقدار که در بالادست آب توزیع می‌کنند به همان مقدار نیز به زمین‌های کشاورزی این منطقه اختصاص دهند.

حجت الاسلام عزیزی افزود: البته کشاورزان زحمتکش منطقه نیز باید الگوی کشت را رعایت کرده و با کاشت محصولات استراتژیک مورد نیاز داخلی، به تأمین مایحتاج ضروری مردم همت کنند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به شروع نهضت آسفالت ریزی پس از وقفه چندین دهه‌ای در شهر مرزی بیله سوار خواستار توجه جدی مسئولین به تنها پارک جنگلی تپه نرگس بیله سوار شد.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: باید در بحث توزیع بودجه‌های عمرانی، منطق توسعه متوازن در سطح استان مدنظر قرار گیرد و بودجه‌ای اختصاصی و ویژه در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد تا شاهد عمران و آبادی و توسعه مبلمان شهری باشیم.
وی گفت: مغان مرکز تولید ثروت در کشور است و انتظار اهالی و مردم از مسئولین این است که با سفر به این منطقه محروم مرزی، قدمی هر چند کوچک در راستای رفع محرومیت از این منطقه محروم مرزی بردارند.
عزیزی گرانی‌های فزاینده و کمرشکن موجود در بازار را یادآور شد و بیان کرد: مسئولان دولتی با نظارت جدی و شبانه روزی خود، قیمت برخی اجناس و کالاها را که برخی کارخانه‌ها و دلالان غیرقانونی افزایش داده اند به قیمت قبل از آزادسازی یارانه‌ها برگردانند و در بحث قیمت کالاها و اجناس فرهنگ از کارخانه به خانه را گسترش دهند.
وی افزود: دشمنان ما در کمین هستند که از این موارد در کشور به نفع خود استفاده کنند که وظیفه مسئولین این است در این مواقع با مدیریت استراتژیک خود، مانع عملی شدن سناریوها و توطئه‌های خبیثانه دشمنان شوند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با اشاره به کاهش آمار طلاق در منطقه، به ترویج فرهنگ ازدواج آسان در منطقه تاکید نموده خواستار تسهیل اشتغال و مسکن جوانان شد.

انتهای پیام/

منبع