نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بنیاد علوی در برنامه‌های خود ایجاد اشتغال خرد و خانگی را لحاظ کرده و با اهتمام ویژه این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، آیت الله سید حسن عاملی دیدار عصر جمعه در دیدار راهبر پهنه شمالغرب بنیاد علوی با وی ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات شایسته بنیاد علوی در خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان اردبیل، اظهار کرد: خدمات و اقدامات بنیاد علوی در مناطق محروم استان به صورت ویژه رسانه ای و تبیین شود.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور، بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی اقدامات اساسی در بخش‌های مختلف محرومیت زدایی، تولید ثروت و علم و حوزه عمران و زیرساخت انجام شده است که باید این اقدامات بزرگ به مردم روایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بنیاد علوی در برنامه های خود توجه ویژه به ایجاد اشتغال خرد با ارائه راهکارهای علمی و تعریف پروژه های خرد اشتغال زایی در مناطق محروم استان داشته باشد.

آیت‌الله عاملی با تاکید بر لزوم توجه ویژه بنیاد علوی برای تامین درآمد پایدار برای محرومین، افزود: ایجاد درآمد پایدار برای محرومین از طریق آموزش و ارائه تسهیلات اشتغالزایی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات کشور ریشه‌ای فرهنگی دارد، گفت: توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی هم در برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد علوی در مناطق محروم قرار گیرد.

شهرستان های اصلاندوز و نمین به مناطق مورد حمایت بنیاد علوی افزوده می شود

سجاد مردانه راهبر پهنه شمالغرب بنیاد علوی نیز در این دیدار با اشاره به مناطق هدف و ویژه بنیاد علوی در استان اردبیل، بیان کرد: بنیاد علوی در مناطق محروم شهرستان‌های گرمی، انگوت، خلخال، کوثر، مشگین شهر در خدمت ولی نعمتان انقلاب اسلامی است و خدمات مختلفی ارائه می کند.

وی بیان کرد: شهرستان های اصلاندوز و نمین نیز در دستور کار بنیاد علوی برای اضافه شدن به مناطق مورد حمایت بنیاد می باشد.

مدیر پهنه شمالغرب بنیاد علوی افزود: در حوزه ساخت مسکن محرومین ۸۰۰ واحد برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۷۶۲ واحد برای خانواده غیر تحت پوشش در مناطق هدف بنیاد علوی در دست اقدام است.

وی گفت: امسال برای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از مشاغل خرد و خانگی نیز ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای متقاضیان در مناطق هدف استان پرداخت می شود.

انتهای پیام/