به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی عسگری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: اشتغال پایه و اساس محرومیت‌زدایی است و استان اردبیل ظرفیت‌های لازم را برای تحقق این امر دارد. وی تصریح کرد: ستاد اجرایی سرمایه اقتصادی نظام را با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی افزایش داد اما وظیفه ما […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی عسگری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: اشتغال پایه و اساس محرومیت‌زدایی است و استان اردبیل ظرفیت‌های لازم را برای تحقق این امر دارد.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی سرمایه اقتصادی نظام را با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی افزایش داد اما وظیفه ما در معاونت اجتماعی ستاد افزایش سرمایه اجتماعی و سرمایه انسانی است که باید در کنار سرمایه اقتصادی این ۲ را بالا ببریم.

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: سرمایه‌های انسانی را جهادگران باید توسعه دهند و ستاد اجرایی نیز در کنار عوامل آن در صحنه حضور دارند.

عسگری افزود: در ستاد تاکید ویژه این است که کارهای ستاد توسط گروه‌های جهادی انجام شود چرا که هم هزینه‌ها کمتر می‌شود و هم جهادگران تخصصی‌تر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه انسانی اولویت نخست نظام است، خاطرنشان کرد: باید این سرمایه‌ها را افزایش دهیم چرا که این موضوع برای نظام ضرورت دارد و همیشه ماندگار است، توجه به سرمایه اجتماعی هم مهم است و این سرمایه‌ها برای نظام خیلی ارزشمند هستند.

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همچنین با استانداری اردبیل برای اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستاهای مستعد استان از طریق بنیاد برکت همکاری خواهد کرد.

استاندار اردبیل نیز در این نشست از پیگیری برای تحقق تعهدات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در این استان خبر داد.

سید حامد عاملی بیان کرد: حمایت از ساخت ۲۱ واحد خانه پزشک، مشارکت ۵۰ درصدی در تبدیل تمامی مدارس کانکسی استان به ساختمان، افزایش سهم اشتغال استان از طریق بنیاد برکت و مشارکت در تکمیل خانه‌های بهداشت نیمه‌تمام از جمله تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این نشست معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم در این نشست برای تسریع در انجام این تعهدات قول مساعد داد.

انتهای پیام/

منبع