به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر چهارشنبه در مراسم سالروز شهادت علی (ع) در امامزاده صالح اردبیل اظهار کرد: شاخصه حکومت حضرت علی (ع) رعایت عدالت و انصاف در حق بشریت است که قطعاً در این مسیر بر پایه آموزه‌های دینی و احکام الهی حرکت و برنامه‌ریزی‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر چهارشنبه در مراسم سالروز شهادت علی (ع) در امامزاده صالح اردبیل اظهار کرد: شاخصه حکومت حضرت علی (ع) رعایت عدالت و انصاف در حق بشریت است که قطعاً در این مسیر بر پایه آموزه‌های دینی و احکام الهی حرکت و برنامه‌ریزی‌ها بسیار ضروری و حیاتی است.

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی با محوریت قرآن و کلام اهل بیت می‌تواند از فراز و نشیب‌ها به سلامت عبور کرده و زمینه اعتلای جامعه اسلامی را فراهم کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا عقبه دینی و ارزشی جامعه ما را مخدوش و معکوس جلوه دهند در حالی که همه امت اسلامی باید با الگوبرداری از شاخصه حکومت علوی، نبوی و سیره ائمه اطهار می‌تواند در مسیر سعادتمندی گام بردارد.

حجت‌الاسلام ستوده افزود: نه تنها بشر امروز بلکه انسان‌های آزادیخواه به سیره علوی نیاز مبرم دارند تا بتوانند خود را از پلشتی‌ها و نابسامانی‌ها روزگار نجات داده و در مسیر حق و عدالت گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه ما است تا برجسته‌ترین خصوصیات و رفتارهای امام متقیان را مورد توجه قرار دهیم و با الهام از این سیره و سلوک بتوانیم در مسیر اصلاح جامعه گام‌های مؤثری را برداریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اضافه کرد: حضور پرشور مردم ولایی اردبیل در آئین‌های مختلف بزرگداشت شهادت حضرت علی (ع) و لیالی قدر نشان می‌دهد که همچنان مؤلفه دینداری و اعتقادات در جامعه ما مستحکم است و هیچ حرکتی از سوی دشمنان نمی‌تواند این بنیان را متزلزل و یا ناایمن جلوه دهد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر