به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار غلامحسین محمدی اصل قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اردبیل با تبریک ۵ آذرماه سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل (ره)، اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج پاره تن مردم است و امروز مصالح مردم و انقلاب در اولویت نخست بسیج […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار غلامحسین محمدی اصل قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اردبیل با تبریک ۵ آذرماه سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل (ره)، اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج پاره تن مردم است و امروز مصالح مردم و انقلاب در اولویت نخست بسیج مستضعفین است‌.

وی بیان کرد: بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ با تدبیر حکیمانه و نورانی حضرت امام راحل (ره) تشکیل شد که در دوران دفاع مقدس، فرزندان ایران اسلامی به عنوان بسیجی داوطلب در میدان‌های نبرد حضور پیدا کردند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، مقتدرانه ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: تحریم‌های دشمنان در دوران دفاع مقدس به حدی بود که حتی واردات سیم خاردار را هم به کشور ممنوع کرده بودند اما بسیجیان با ایمان و اراده جهادی توانستند بر تمامی مشکلات و محرومیت‌ها فایق آیند و جنگ تحمیلی ما را آب دیده کرد که در این خصوص امام راحل (ره) جنگ را نعمتی برای کشور قلمداد کردند.

محمدی اصل افزود: بسیج بعد از دوران دفاع مقدس نیز در مقابل تمامی تهدیدهای دشمن، با تمام وجود ایستاده است و در تمامی شرایط سخت و دشوار کشور در کنار مردم بوده است.

وی گفت: امروز همگان بدانند ما بسیجیان تا آخرین قطره خون و تا آخرین منزل برای اعتلای کلمه الله ایستاده ایم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: بسیج با ورود به عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی، نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی کشور داشته است و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: در شرایط سخت و بحرانی کرونا، بسیجیان استان اردبیل با تمام وجود در کنار کادر درمانی و بهداشتی، برای مهار ویروس کرونا ورود کردند و توانستند با راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون روند تزریق واکسن کرونا را در استان سرعت بخشند.

محمدی اصل افزود: نهضت کمک مومنانه تجلی همدلی و مشارکت آحاد و اقشار مختلف مردم خیر و جهادگران بسیجی بود که در استان اردبیل نیز در سایه تلاش بسیجیان و خیرین، بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان کمک مومنانه به اشکال مختلف به خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: وجود بسیج نعمتی بزرگ برای کشور است که به عنوان نیروی مؤمن و کارآمد، در خدمت مردم و انقلاب است.

محمدی اصل تصریح کرد: بسیج یکی از آن گنجینه‌های معنوی بی پایان است که امام راحل (ره) با دید الهی خود و با حکمتی که خدای متعال به او ارزانی کرده بود، برای کشور و ملت و انقلاب ما به یادگار گذاشت که امروز همگان شاهد نقش آفرینی این نیروی مؤمن و انقلابی در عرصه‌های مختلف کشور هستیم.

انتهای پیام/

منبع