مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه پیام نور شهرستان گرمی بعنوان موفق ترین پایگاه مقاومت در سطح ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل معرفی و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آذرمغان، جشنواره مالک اشتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل بعد از ظهر امروز با حضور جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)، روسای دانشگاه های اردبیل، مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و جمعی از دانشجویان بسیجی با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام محمد علمداری فر مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در این مراسم به تبیین اهداف و رسالت های بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: تبیین مسائل، گفتمان سازی، فرهنگسازی  در جامعه در کنار کسب علم و دانش و مهارت پروری از رسالت های بسیج دانشجویی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف جشنواره مالک اشتر بسیج اشاره کرد و گفت: جشنواره امسال در دو بخش تجلیل از رده های موفق دفاتر بسیج دانشجویی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت و همچنین فعالین برنامه های سازنده بسیج دانشجویی همچون اردوهای راهیان نور، دوره های مهارت پروری و تشکیلاتی برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام علمداری فر در ادامه سخنان خود به تشریح فعالیت های دانشجویان بسیجی در سراسر استان پرداخت و گفت: از ده حوزه بسیج دانشجویی، یک حوزه بعنوان موفق ترین حوزه به جشنواره مالک اشتر بسیج استان اردبیل معرفی می شود.

وی به پایگاه های مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: یک پایگاه مقاومت نیز ضمن تجلیل در جشنواره بسیج دانشجویی به جشنواره مالک اشتر بسیج استان اردبیل معرفی خواهد شد.

 

 

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل از تجلیل رده های موفق بسیج دانشجویی در جشنواره استانی بسیج دانشجویی خبرداد و گفت: از تمامی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج دانشجویی در دانشگاه های سراسر استان حداقل یک رده موفق تجلیل می شود.

حجت الاسلام علمداری فر به برنامه ها و دوره های بسیج دانشجویی در طول سال اشاره کرد و گفت: برای اولین بار برنامه های محوری بسیج دانشجویی توسط خود دانشجویان بسیجی طراحی، برنامه ریزی و با موفقیت اجرا شد و ناحیه دانشجویی تنها تسهیل گر برنامه ها بود و این بیانگر نتیجه اعتماد به دانشجو و کادرسازی برای اینده نظام است.

در این مراسم مهسا حسن‌زاده، مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه پیام نور شهرستان گرمی بعنوان موفق ترین پایگاه مقاومت در سطح ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل معرفی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/