رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بسیج در ماه‌های گذشته بدون هیچ دستمزدی، فقط بخاطر رضای خدا و مقام معظم رهبری، تاوان کم‌کاری مجلس و دولت را در خیابان‌ها داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، دکتر ولی اسماعیلی، رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل و نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی در مجمع بسیج استان اردبیل با بیان اینکه در علوم سیاسی از منظر قدرت سه مقوله ایجاد، حفظ و بسط مطرح می‌شود؛ گفت: خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و حرمت خوان شهدا و همت بسیج و نیروهای مسلح از مرحله ایجاد و حفظ انقلاب عبور کرده‌ایم و در حال حاضر در حال بسط قدرت هژمونی ایرانی اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه ما در پیچ تاریخی قرار داریم؛ ادامه داد: ما در دوره‌ای قرار داریم که بسط و توسعه قدرت شیعه در جهان به طرف نظم نوین تمدن اسلامی حرکت می‌‌‌‌کند و طبیعی است که دشمنان با احساس خطر، با تمام عِده و عُده علیه ما باشند.

نماینده مردم گرمی و انگوت اظهار کرد: ایجاد بحران برای ایران اسلامی نه صرفا برای امروز و فردا، که ادامه‌دار است و اینجا هنر دولت و مجلس است که بتواند زخم‌‌هایی که در جامعه ایجاد شده و مقام معظم رهبری نیز بارها برالیتام این زخم‌ها تاکید کرده‌اند، را ترمیم کنند.

 

 

اسماعیلی افزود: بسیج در ماه‌های گذشته بدون هیچ دستمزدی، فقط بخاطر رضای خدا و مقام معظم رهبری، تاوان بی‌عرضه‌گی مجلس و دولت را در خیابان‌ها داده‌اند.
وی در ادامه افزود: در حکم‌‌رانی جدید و در مسیرگام دوم انقلاب در بحث مردمی‌سازی باید به معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی شود.

اسماعیلی با بیان اینکه عدم توسعه متوازن از مهم‌ترین مباحث در شرایط فعلی است؛ گفت: ایجاد صندوق توسعه در استان‌ها از جمله اقداماتی است که اگر به مرحله اجرایی برسد که البته دولت و مجلس نیز عزم جدی دارند در این مورد، می توانیم به سمت توسعه متوازن حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: توسعه نامتوازن، حاشیه نشینی، ایجاد سکونت‌های غیررسمی آسیب‌های اجتماعی و در نهایت بحران امنیتی را به دنبال دارد.

وی طرح مالیات بر عایدی سرمایه را از دیگر اقدامات مجلس عنوان کرد و افزود: شکاف جهنمی امروز زیبنده نظام اسلامی نیست و نیاز است با تامین اعتبار لازم در راستای توسعه متوازن حرکت کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه مجلس انقلابی برای حرکت به سمت توسعه متوازن و حل مشکلات مردم با جدیت ورود پیدا کرده است؛ گفت: البته باید اذعان کرد که اقدامات مجلس با سنگ‌اندازی از سوی برخی افراد هم همراه است.

وی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از جمله اقداماتی عنوان کرد که هنوز با مخالفت دولت رو به رو است.

نماینده مردم گرمی در مجلس در ادامه با بیان اینکه جهاد تبیین، امیدآفرینی و کار سه شاخصه مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید سرلوحه کارهای ما باشد؛ گفت: ما باید نوجوانان و جوان را از اینکه دشمن تیرش را به سمت ولایت فقیه نشانه گرفته، آگاه کنیم.

وی تصریح کرد: البته مردم ما آگاه هستند و وقتی دیدند نیزه دشمنان به سمت ولایت فقیه است؛ سینه سپر کردند و در مقابل هجمه‌ها ایستادند.

اسماعیلی ادامه داد: ما باید جوانان را به آینده امیدوار نگه داریم؛ برنامه‌های مجلس و دولت را با آن‌ها در میان بگذاریم؛ چرا که مقام معظم رهبری فرمودند هر کس دانسته یا ندانسته مردم را ناامید کند در خط دشمن است.

وی در پایان گفت: در قبال این مردم وظیفه ما کار ۲۴ ساعته است و اگر کسی توان و ارده کار را ندارند از پست و سمت خود استعفا دهد.

انتهای پیام/