امیررضا مختاری در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و دنیای کسب و کار در چندسال گذشته، بسیاری از کسب و کارها در مرز تهدید و خطر قرار گرفته اند. مدرس و مشاور حوزه کسب و کار تصریح کرد: بسیاری از کسب و کارها به دلیل […]

امیررضا مختاری در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و دنیای کسب و کار در چندسال گذشته، بسیاری از کسب و کارها در مرز تهدید و خطر قرار گرفته اند.

مدرس و مشاور حوزه کسب و کار تصریح کرد: بسیاری از کسب و کارها به دلیل نداشتن زیرساخت اصولی و درست از پايگاه خبري تحليلي آذرمغان محو شده اند.

وی اظهار کرد: بسیاری از جوانانی که امروز می خواهند کسب و کاری را شروع کنند باید برنامه ریزی، آموزش و هدف گذاری مناسبی داشته باشند.

مختاری افزود: یکی از پیشنهادهای بسیار مهم در حوزه کسب و کار این است که استارت آپ هایی که می خواهند کاری را شروع کنند باید اصول درست و روش های نوین کسب و کار را آموزش ببینند.

مدرس و مشاور حوزه کسب و کار تصریح کرد: این افراد باید با زیرساخت های نوین آشنا شوند تا بتوانند در حوزه کسب و کار موفق عمل کنند.

وی افزود: شناخت رقبا، نوع محصولات و خدمات قابل ارائه، سلیقه مشتریان از جمله موضوعاتی است که افرادی که می خواهند کسب و کاری را شروع کنند باید از آن آگاهی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع