علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در رابطه با آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس آمار مرکز علوم پزشکی استان اردبیل در حال حاضر ۶۴ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند. وی با بیان اینکه شمار بستری‌شدگان و جان‌باختگان صعودی است، افزود: در […]

علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در رابطه با آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس آمار مرکز علوم پزشکی استان اردبیل در حال حاضر ۶۴ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند.

وی با بیان اینکه شمار بستری‌شدگان و جان‌باختگان صعودی است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۷ نفر به بیمارستان‌ها و ۷۵ نفر به مراکز بهداشتی به صورت سرپایی مراجعه داشته و ۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل بیان کرد: تعداد ۱۴ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و ۱۱ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند و متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک فوتی به دلیل کرونا در استان ثبت شده است.

محمدیان اردی ادامه داد: از عموم هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند و نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتماً جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع