به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین اظهار کرد: پیامبران الهی آمده‌اند انسان‌ها را از جاهلیت به سوی پروردگار هدایت کنند کار بزرگ پیامبران اسلام ساختن ملتی متعهد و فداکار بود. وی به سال روز تأسیس کمیته امداد اشاره و بیان کرد: کمیته امداد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین اظهار کرد: پیامبران الهی آمده‌اند انسان‌ها را از جاهلیت به سوی پروردگار هدایت کنند کار بزرگ پیامبران اسلام ساختن ملتی متعهد و فداکار بود.

وی به سال روز تأسیس کمیته امداد اشاره و بیان کرد: کمیته امداد به دستور رهبر انقلاب اسلامی تأسیس شد تا به معیشت محرومان و نیازمندان رسیدگی شود این روز، روز احسان نیکوکاری و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه است.

امام جمعه شهرستان نمین ۱۵ اسفند ماه و روز پاسدار را به مردم و خانواده‌های شهدا تبریک گفت و اظهار کرد: آرامش و آسایش امروز را مدیون جانبازان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

وی به اتفاقات اخیر اشاره و افزود: به قول مقام معظم رهبری مدظله‌العالی آمریکا از ابتدای پیدایش با بحران سازی متولد شده و با بحران نیز به حیات خود ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام اسدزاده به قتل عام میلیون‌ها انسان بی گناه به دست آمریکا اشاره و گفت: ریشه بحران اکراین و روسیه حاصل اقدامات رژیم بحران آفرین آمریکا است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از تمام عالمانی که در این شهرستان تاکنون زحمت کشیده و نماز جمعه را برپا داشته‌اند تشکر می‌کنم و از مردم می‌خواهم در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور پر شوری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع