در رویداد «گنج» استان اردبیل که با حضور گروه‌های جهادی کارآفرین و تولیدی برگزار شد، از گروه‌های موفق با نظر هیئت داوران تجلیل و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مالی انجام شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، وحید کمرروستا بعد از ظهر جمعه در رویداد «گنج» که در تالار خطایی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد علوی از مجموعه‌های موفق بنیاد مستضعفان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در خط مقدم قرار دارد و همواره تلاش ما بر این است تا زمینه و بستر آرامش، آسایش و رفاه مردم را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در همه مناطق کشور با حضور تیم‌ها و گروه‌های جهادی سعی بر این است تا فعالیت‌های مناسب و مطلوبی را شاهد باشیم به طوری که در سه سال اخیر بنیاد مستضعفان با ۲۶ هزار گروه جهادی سعی کرده تا همکاری نزدیکی را داشته باشد.

مشاور رئیس بنیاد مستضعفان و عضو هیئت مدیره بنیاد علوی گفت: در ۲ سال گذشته در هشت منطقه از مقام معظم رهبری تقدیرنامه دریافت کردیم و این بزرگترین افتخار ما است که با ارائه خدمت به مردم زمینه رضایتمندی حضرت آقا را به دست آوریم.

کمرروستا افزود: دشمنان با دسیسه‌ها و فتنه‌های مختلف سعی می‌کنند تا عملکرد گروه‌های انقلابی و جهادی را مخدوش و یا همراه با نقص و ضعف نشان دهند در حالی که بنیاد مستضعفان در کنار سپاه، بسیج و سایر نهادهای انقلابی دوشادوش هم در مسیر خدمت به مردم تلاشی مؤثر انجام داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همه نهادهای انقلابی با حمایت و همراهی مردم سعی کردند تا زمینه و فرصت سوءاستفاده را از دشمن بگیرند چرا که استکبار جهانی تلاش می‌کند تا اراده ملت ایران را ضعیف کرده و به نوعی مردم را در مقابل مردم قرار دهد.

کمرروستا اضافه کرد: ما در قالب رویداد «گنج» سعی ما بر این است تا از طرح‌های مسئله‌محور، علمی و راهگشا در حوزه‌های مختلف حمایت کنیم و قطعاً چتر حمایتی بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی روی چنین طرح‌های مؤثر و راهگشا باز خواهد بود.

وی بیان کرد: بنیاد مستضفان با حضور در مناطق محروم با همراهی و همکاری گروه‌های جهادی و خود اهالی سعی دارد تا عمران و آبادانی را برای آنها به ارمغان آورد که با توجه به محدودیت منابع بنیاد و عدم استفاده از اعتبارات دولتی تلاش بر این است تا کارهای مؤثر و شاخص هر چه سریعتر در استان‌های محروم کشور به نتیجه برسد.

کمرروستا در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در بازدیدهایی که از مناطق مختلف به ویژه استان‌های محروم کشور داریم، سعی ما بر این است تا گروه‌های جهادی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار داده و به نوعی مسیر خدمت به مردم را هموارتر کنیم.

انتهای پیام/