به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان عصر یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی انبار استاندارد دارویی اظهار کرد: با توجه به کمبود دارو در سطح استان، با احداث این انبار امیدواریم ذخیره‌سازی و نگهداری مناسبی را از داروها و عرضه آن به بیماران شاهد باشیم. وی مشارکت یکی از شرکت‌های دارویی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان عصر یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی انبار استاندارد دارویی اظهار کرد: با توجه به کمبود دارو در سطح استان، با احداث این انبار امیدواریم ذخیره‌سازی و نگهداری مناسبی را از داروها و عرضه آن به بیماران شاهد باشیم.

وی مشارکت یکی از شرکت‌های دارویی کشور را در احداث این مجموعه به ارزش ۸۰ میلیارد تومان یادآور شد و تصریح کرد: استانداری اردبیل نیز نسبت به تأمین زمین مناسب این پروژه اقدام کرده تا در بهترین نقطه شهر احداث انبار دارویی مجهز و استانداردی را شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این است تا چهار هزار و ۵۰۰ قلم داروی مورد نیاز و سلامت‌محور استان در این مجموعه به شکل مناسب نگهداری شده و متناسب با استانداردهای بین‌المللی احداث و راه‌اندازی آن را در یک سال آینده شاهد باشیم.

قاسمیان به اهمیت حوزه سلامت در کنار تأمین امنیت اشاره کرد و افزود: یکی از رویکردهای اصلی مسئولان استان توجه به حوزه سلامت با احداث مجموعه‌های بهداشتی، درمانی و بیمارستانی مجهز است که در این زمینه احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی و همچنین بیمارستان وقفی مرحوم نجف‌زاده با سرعت و اهتمام جدی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بهترین شرایط بهداشتی، درمانی در استان برای هموطنان، مسافران و گردشگران در این ایام فراهم آید که قطعاً اجرای طرح سلامت نوروزی و دیگر طرح‌های سلامت‌محور می‌تواند به بهبود این شرایط کمک کند.

قاسمیان اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان در دولت سیزدهم رویکردهای خوبی هدف‌گذاری شده تا کاهش بیماری‌ها، بهبود و ارتقای سلامت مردم را در ابعاد مختلف شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: زیرساخت‌های لازم در استان برای توانمندسازی حوزه سلامت مهیا شده و در شهرها و روستاهای مختلف نیز احداث خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت مورد اهتمام است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر