به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، داود شایقی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: با اررزیابی‌های انجام شده در سال‌جاری و مستندات ادارات و سازمان‌های مختلف در پنج بخش تولیدی و خدماتی، گروه زیربنایی و توسعه و زیرساخت‌ها، گروه سلامت و رفاه اجتماعی، گروه عمومی و قضائی […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، داود شایقی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: با اررزیابی‌های انجام شده در سال‌جاری و مستندات ادارات و سازمان‌های مختلف در پنج بخش تولیدی و خدماتی، گروه زیربنایی و توسعه و زیرساخت‌ها، گروه سلامت و رفاه اجتماعی، گروه عمومی و قضائی و گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از دستگاه‌های برتر تجلیل شد.

وی تصریح کرد: دستگاه برتر در گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل بود که از فعالیت‌های یک سال اخیر این اداره کل با اهدای لوح سپاس و تندیس مخصوص جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: شرکت توزیع برق به عنوان دستگاه برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل اقتصاد و دارایی دستگاه برتر در گروه عمومی و قضائی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دستگاه برتر در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در این مراسم تجلیل شدند.

شایقی افزود: همچنین با ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، بیمه سلامت استان اردبیل بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی و انتقال خون نیز بالاترین امتیاز را در شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کرده و از این ۲ دستگاه تجلیل شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای اولین بار با تاکید استاندار اردبیل سعی کردیم تا از دستگاه‌های پیشرو و فعال در اجرای مصوبات سفرهای استانی، جلب رضایتمندی مردم، تحقق مصوبات، تلاش در جذب اعتبارات ملی و تلاش در جذب کمک‌های مردمی و مشارکت‌ها تقدیر و تجلیل کنیم.

شایقی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه راهسازی معرفی و از مدیرکل این اداره کل تجلیل شد.

وی بیان کرد: آب منطقه‌ای استان اردبیل نیز در اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در طرح جامع آبرسانی با عملکرد مناسب به عنوان دستگاه برتر مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

شایقی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: اداره کل تأمین اجتماعی نیز با رویکرد تلاش در خدمت‌رسانی و جلب رضایتمندی مردم در این مراسم مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی در تحقق مصوبات سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اداره کل نوسازی مدارس در حوزه تلاش برای جذب اعتبارات ملی و اداره کل بهزیستی نیز در بخش تلاش در جذب کمک‌های مردمی و مشارکت در کمک به معلولان به عنوان دستگاه برتر انتخاب و از مدیران آنها تجلیل شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: این دستگاه همه ساله در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود که سال آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا در گروه‌های پنجگانه دستگاه‌های برتر و موفق استان اردبیل را معرفی کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر