رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی گفت: از ۲۰ کیلومتر راه گرمی ـ موران که نیاز به بهسازی دارد، مناقصه تعیین پیمانکار آسفالت‌ریزی برای ۱۰ کیلومتر برگزار می‌شود.

به گزارش آذرمغان، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی با بیان اینکه راه گرمی ـ موران نیاز به بهسازی دارد، اظهار کرد: از ۲۰ کیلومتر راه گرمی ـ موران که نیاز به بهسازی دارد، برای ۱۰ کیلومتر جهت آسفالت‌ریزی مناقصه در راستای تعیین پیمانکار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جاده گرمی ـ موران به طول ۳۰ کیلومتر بوده و حدود سال ۶۷ بهسازی شده، افزود: تاکنون حدود ۸  کیلومتر از این راه روکش شده و مابقی نیاز به بهسازی کامل دارد که جهت آسفالت‌ریزی نیاز به اعتبار داریم.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی با بیان اینکه این راه امسال در برنامه بهسازی اداره راهداری شهرستان گرمی بوده، ادامه داد: مجوز برگزاری مناقصه برای ۱۰ کیلومتر از این راه گرفتیم و بعد از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار ۱۰ کیلومتر در ۲ مقطع بهسازی و آسفالت‌ریزی خواهد شد.

 

 

 

فرمان در پاسخ سوال «چه زمانی آسفالت‌ریزی این ۱۰ کیلومتر تمام می‌شود»، گفت: زمان دقیقی نمی‌توان برای این مورد در نظر گرفت چرا که بستگی به تعیین پیمانکار دارد ولی به محض برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار بهسازی راه آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته به‌صورت مقطعی اداره راهداری شهرستان گرمی بخش‌هایی از راه‌های اصلی و روستایی که نیاز به ترمیم جزئی دارد را لکه گیری می‌کند.

انتهای پیام/