به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۷ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: مسائل مربوط به اوکراین و همچنین مذاکرات هسته‌ای بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل امروز صبح نمایندگان نامه‌ای را خطاب به هیئت رئیسه مجلس نوشتند مبنی بر اینکه جلسه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۷ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: مسائل مربوط به اوکراین و همچنین مذاکرات هسته‌ای بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل امروز صبح نمایندگان نامه‌ای را خطاب به هیئت رئیسه مجلس نوشتند مبنی بر اینکه جلسه غیرعلنی برای بررسی این مسائل برگزار شود.

وی گفت: نمایندگان مجلس دغدغه‌های زیادی درباره مذاکرات وین دارند. همچنین درباره مسائل اوکراین و ایرانیان مقیم این کشور هم مسائل زیادی وجود دارد که لازم است هیئت رئیسه تصمیم‌گیری کند و در صورت امکان در شیفت سوم مجلس که ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، جلسه غیرعلنی برای بررسی این موارد تشکیل شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره مذاکرات دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی دارند و لازم است رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نمایندگانی از وزارت امورخارجه توضیحاتی را در جلسه غیرعلنی مجلس به ما ارائه دهند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: مذاکره کنندگان کشورمان از وین برگشته‌اند و امروز جلسه‌ای در شورای عالی امنیت ملی برگزار شد که رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی از اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم در آن جلسه حضور داشتند.

وی گفت: امیدوارم قبل از آنکه کار از کار بگذرد، این جلسه غیرعلنی برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع