اولین گردهمایی آموزشی توانمندسازی شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی با حضور معاونت رسانه ای سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین عصر امروز در مهدیه اردبیل برگزار شد.

اولین گرهمایی آموزشی توانمندسازی شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی با حضور معاونت رسانه ای سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین عصر امروز در مهدیه اردبیل برگزار شد.

قاسم محمدزاده مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این گردهمایی گفت: این گردهمایی برای اولین بار و با حضور فعالان فضای مجازی مردمی شهرستان اردبیل در دو بخش رسانه و شبکه های اجتماعی در اردبیل برگزار شد.

وی در حاشیه برگزاری این گردهمایی سایبری اظهارداشت: این دوره آموزشی با هدف توانمندسازی نیروهای مردمی سایبری انقلاب اسلامی و استفاده از این ظرفیت مهم در شبکه های اجتماعی و حوزه رسانه برگزار شد.

  محمدزاده تصریح کرد:در این دوره یک روزه آموزشی معاونت رسانه سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین، فعال و مدرس شبکه های اجتماعی حضور داشتند که امیدواریم برگزاری چنین دوره های آموزشی در فضای کنونی جامعه تداوم یابد تا در عرصه جنگ نرم و با فعالیت های انقلابی جوانان در این فضا بر دشمن غلبه کنیم.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه این دوره آموزشی با محوریت عملیات های کربلای ۴و۵ و با حضور دو رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس در عملیات کربلای ۴و۵ برگزار شد، تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن عملیات های کربلای ۴و۵ هشتک عملیات های کربلای ۴و۵ در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برگزار می شود.

این دوره آموزشی فعالان فضای مجازی به مدت یک روز و با حضور جمع کثیری از فعلان مجازی عصر امروز در مهدیه اردبیل به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ ه