کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: از ساعت ۹ صبح و در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل با حضور معلمان، دانش‌آموزان، اقشار مختلف مردم و همچنین خانواده‌های شهدا و ایثارگران این اجلاسیه برگزار خواهد شد. وی تصریح کرد: در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید […]

کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: از ساعت ۹ صبح و در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل با حضور معلمان، دانش‌آموزان، اقشار مختلف مردم و همچنین خانواده‌های شهدا و ایثارگران این اجلاسیه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل از اسفندماه سال گذشته در مناطق و نواحی مختلف آموزش و پرورش شاهد برگزاری یادواره‌ها و پیش اجلاسیه‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در ۱۹ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش بودیم که در نهایت با برگزاری اجلاسیه استانی خود را برای برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان آماده می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل هدف از برگزاری این اجلاسیه را احیای فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل آینده عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همراهی معلمان و خانواده‌ها نوجوانان و جوانان ما بیشتر با اصالت و حقانیت هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و توجهی به شایعات و مسائل انحرافی مطرح شده نداشته باشند.

صفری افزود: برای این اجلاسیه از سخنرانان کشوری و سرداران پرافتخار سپاه پاسداران دعوت شده تا در این اجلاسیه حاضر شده و مطالب و موضوعات مختلفی را مطرح کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان و معلمان این استان با تقدیم صدها شهید سعی کردند تا عمق وفاداری و عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی و میهن گرانقدر ایران نشان داده و پاسدار این عظمت و شکوه بالنده باشند.

صفری اضافه کرد: انتظار می‌رود علاوه بر جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها، گروه‌های مختلف جامعه با حضور در این مراسم بزرگداشت به مقام شامخ شهدای دانش‌آموز و فرهنگی ادای دین کرده و عشق و ارادت خود را به پیمودن مسیر جهاد و شهادت نشان دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در این رویداد برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که شعرخوانی، سرود، بیان خاطرات رزمندگان و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کنار سخنرانی‌ها و آئین‌های بزرگداشت پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر