به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های مناسبتی دی ماه در اردبیل اظهار کرد: این تجمعات و آئین‌های بزرگداشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شکوه هر چه تمام‌تر در مصلای اردبیل و سایر شهرها برگزار شده تا این مناسبت‌های ارزشی و انقلابی گرامی داشته شود. وی تصریح […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های مناسبتی دی ماه در اردبیل اظهار کرد: این تجمعات و آئین‌های بزرگداشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شکوه هر چه تمام‌تر در مصلای اردبیل و سایر شهرها برگزار شده تا این مناسبت‌های ارزشی و انقلابی گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: مردم ایران در ۹ دی برای همیشه به فتنه‌گری‌های عوامل داخلی و خارجی پایان داده و زمینه دفاع همه‌جانبه را از خط ولایت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به وجود آوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: امسال برنامه‌های گرامیداشت ایام دی ماه با ایام فاطمیه هم مصادف شده که در بزرگداشت این ایام تلاش خواهد شد تا در مناطق مختلف استان نشست‌های بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به عموم مردم برگزار شود.

حجت‌الاسلام باقری افزود: در کنار برگزاری آئین تجلیل و تکریم از حماسه‌آفرینان ۹ دی و گرامیداشت برنامه‌های این ایام، تلاش بر این خواهد بود تا در سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های بزرگداشتی برگزار و یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت گرامی داشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش بر این است تا در مناطق مختلف استان در صورت مساعد بودن شرایط جوی برنامه‌ها در فضاهای آزاد برگزار شود که در غیر این صورت عمده تجمعات در مصلا و به صورت با شکوه به انجام خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: در گرامیداشت این ایام در کنار همراهی با اقشار مختلف مردم، سعی خواهیم کرد تا ماهیت نظام استبدادی را در توطئه رنگارنگ علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه تبلیغات منفی رسانه‌ای و هیاهوهای روانی مورد بررسی قرار داده تا نسل آینده را بیشتر با ابعاد این تلاش مذبوحانه دشمن آشنا کنیم.

انتهای پیام/

منبع