به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سید حامد عاملی شامگاه پنجشنبه با حضور در پایگاه‌های منتخب بسیج از فعالیت‌های حلقه‌های صالحین بازدید و با بسیجیان پایگاه‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند. وی ضمن تبریک هفته بسیج به مردم و بسیجیان سلحشور استان، بسیج را شجره طیبه‌ای دانست که به فرمان الهی امام خمینی تشکیل شد و […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سید حامد عاملی شامگاه پنجشنبه با حضور در پایگاه‌های منتخب بسیج از فعالیت‌های حلقه‌های صالحین بازدید و با بسیجیان پایگاه‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج به مردم و بسیجیان سلحشور استان، بسیج را شجره طیبه‌ای دانست که به فرمان الهی امام خمینی تشکیل شد و تاکنون برکات و منافع بسیار زیادی را در حوزه‌های مختلف خصوصاً فرهنگ و تربیت برای کشور داشت.

برکات بسیج در رشد فرهنگ تربیتی غیرقابل انکار است

استاندار اردبیل کادرسازی را یکی از محوری ترین برنامه‌های کاربردی بسیج دانست و اضافه کرد: حلقه‌های صالحین نقش بسیار زیادی در تربیت نسل نوجوان و جوان داشته و نقش سرگروه‌ها و مربیان صالحین در رشد دینی و الهی در این برهه از زمان بسیار خطیر است.

عاملی این کار الهی را به مثابه جهاد در راه خدا عنوان و تصریح کرد: فعالیت حلقه‌های صالحین با تداوم و استمرار در پیشروی می‌بایست از لحاظ کیفی و کمی ارتقا یابد.

برکات بسیج در رشد فرهنگ تربیتی غیرقابل انکار است

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، استاندار اردبیل با حضور در جمع نمازگزاران مسجد عباسیه حسن آباد با حلقه صالحین و بسیجیان پایگاه بسیج شهید امیدی دیدار کرده و سپس با حضور در پایگاه بسیج خواهران المهدی حافظ از نزدیک با اقدامات بسیج خواهران پایگاه آشنا شده که در این دیدار سرگروه‌ها و مربیان صالحین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

عاملی همچنین در پایگاه شهید ایاز مرادی حضور یافته و به استماع سخنان سرگروه و فرمانده پایگاه پرداخت.

برکات بسیج در رشد فرهنگ تربیتی غیرقابل انکار است

انتهای پیام/

منبع