به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حامد رضایی ظهر شنبه در جریان ملاقات مردمی با مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان با همراهی رئیس پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: بهزیستی استان اردبیل از ابتدای سال تاکنون با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تعداد ۱۰ مورد میز خدمت در مساجد و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حامد رضایی ظهر شنبه در جریان ملاقات مردمی با مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان با همراهی رئیس پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: بهزیستی استان اردبیل از ابتدای سال تاکنون با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تعداد ۱۰ مورد میز خدمت در مساجد و ۶ مورد هم در ادارات بهزیستی برگزار کرده است.

وی با اشاره به مراجعه ۵ هزار و ۴۸۵ نفر به میز خدمت این اداره بیان کرد: از تعداد مراجعین ۳ هزار و ۲۲۸ نفر در حوزه توانبخشی، یک هزار و۷۴۱ مورد در حوزه امور اجتماعی و ۱۴۳ مورد هم در حوزه پیشگیری خدمات دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تشریح برخی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته از طریق میزهای خدمت بهزیستی به افراد تحت پوشش، گفت: اکثر درخواست‌های مددجویان در زمینه پرداخت کمک هزینه درمان، مساعدت مالی، وام، ودیعه مسکن و اشتغال بودند که مقرر شد تمامی این درخواست‌ها دراسرع وقت احصاء و به منظور رسیدگی و رفع آنها اقدام شود.

رضایی ادامه داد: ما دست یاری و کمک به سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی دراز می‌کنیم تا به حق مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیازمندی جامعه هدف بهزیستی باشیم.

محمد مهدی امیری، رئیس پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور نیز در این ملاقات‌ها از حمایت‌های سازمان بهزیستی در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات مددجویان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع