رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: تا پایان امسال قرار است ۳۲ سایت جدید راه‌اندازی شده و ارتقا پوشش تلفن همراه و دریافت اینترنت پرسرعت را شاهد باشیم.

بهروز رزمی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در استان اردبیل بیش از ۸۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به این زیرساخت‌ها مجهز هستند که تعداد محدودی از روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز که فاقد این امکانات هستند، تا پایان امسال به این زیرساخت‌ها مجهز شده تا اهالی از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در این زمینه با نصب سایت‌های تلفن همراه در این مناطق دسترسی به این امکانات مهیا شده و تا پایان امسال نیز قرار است ۳۲ سایت جدید راه‌اندازی شده و ارتقا پوشش تلفن همراه و دریافت اینترنت پرسرعت را شاهد باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل به پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت منطقه حفاری و دکل نفتی مغان اشاره کرد و گفت: قرار شد تقویت تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در محل مورد نظر انجام شود تا کارشناسان و متخصصان بتوانند از این زیرساخت در جهت ارتباطات تخصصی خود استفاده کنند.

رزمی استان اردبیل را از استان‌های پیشرو کشور در بحث نصب تجهیزات و امکانات مدرن برای دریافت نسل جدید تلفن همراه و اینترنت پرسرعت خبر داد و افزود: بخش عظیمی از مشکلات ما در مناطق مرزی و روستایی بیله‌سوار و پارس‌آباد است که با پیگیری و قول مساعد نماینده این شهرستان‌ها از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار است منابع مورد نیاز تأمین و نصب هشت سایت جدید در مدت سه ماه در این منطقه به انجام برسد.

انتهای پیام/

منبع