سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره، از امروز تا عصر پنجشنبه شرایط جوی در سطح استان ناپایدار پیش بینی می‌شود. وی افزود: قبل از ظهر امروز تنها در مناطق شمالی و […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره، از امروز تا عصر پنجشنبه شرایط جوی در سطح استان ناپایدار پیش بینی می‌شود.

وی افزود: قبل از ظهر امروز تنها در مناطق شمالی و نوار شرقی استان آسمان ابری و مه آلود توأم با بارش باران خواهد بود؛ اما از بعدازظهر امروز ضمن افزایش ابر در بیشتر مناطق استان بارش باران به صورت متناوب تا ظهر پنجشنبه تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اوج بارش را از عصر امروز تا ظهر فردا اعلام کرد و گفت: تمرکز بارش بیشتر در مناطق مرکزی و نواحی منتهی به استان گیلان انتظار می‌رود.

محمدی از کاهش دمای هوا در استان نیز خبر داد و افزود: از امشب با نفوذ توده هوای سرد به منطقه، دمای هوا به طور محسوس کاهش یافته و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری هوای سردی در سطح استان خواهیم داشت.

وی بیان کرد: از امشب در ارتفاعات استان به ویژه کوهستان سبلان بارش به صورت برف نیز خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به زمان خروج این سامانه از استان نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه بارشی بعدازظهر پنجشنبه از استان خارج اما هوای سرد تا صبح شنبه هفته آینده ماندگار است.

انتهای پیام/

منبع