استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: برخی حوادث اخیر زنگ خطر کینه‌توزی دشمن را به صدا درآورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین نوری شامگاه یکشنبه در نشست بصیرتی در مسجد امام حسین(ع) اردبیل اظهار کرد: در هر مقطعی که فتنه و گرد و غبار اغتشاش چشم‌ها و گوش‌ها را گرفتار انحراف کرده، وقوع حوادثی نظیر شاهچراغ بر افزایش بصیرت امت اسلامی و فرونشستن گرد و غبار افزوده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از تنوع قومی و مذهبی بهره می‌برد و ما باید قدر این تنوع را در کنار حفظ وحدت و همگرایی بدانیم و تلاشمان بر این باشد تا در پشتیبانی و همسویی همدیگر اهداف و ارزش‌های انسانی و اسلامی را به شایستگی در جامعه پیاده کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: متأسفانه به رغم برخی حوادث اخیر که زنگ خطر کینه‌توزی دشمن را به صدا درآورده، عده‌ای سلبریتی و چهره خواص جامعه همچنان در گرد و غبار فتنه گرفتار شدند و نمی‌خواهند واقعیت‌ها را ببینند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: آنهایی که تا دیروز برای عده‌ای خاص هشتگ می‌زدند امروز در حمایت از کودکان مظلومی همچون آرتین لال شده‌اند و نمی‌خواهند اقدام حمایتی و حرکت‌های انسان‌دوستانه‌ای را رقم بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آنهایی که فتنه به پا کردند شریک جرم جنایت شاهچراغ هستند چرا که بیش از ۴۰ روز است که عده‌ای غافل و جاهل در این کشور حرکت‌های همسو با اهداف دشمن را پیگیری کرده و سعی می‌کنند جوانان و نوجوانان پاک و معصوم ما را به اشکال مختلف در مسیر انحراف بکشانند.

این استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل اضافه کرد: باید بیش از این هوشیار باشیم، درس عبرت گرفته و اجازه ندهیم تا دست گروه‌های ضد انسانی نظیر داعش به خون پاک این ملت آلوده شده و یا حوادث تلخ دیگری رقم بخورد.

انتهای پیام/