نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مدیران ارشد استان، هیچ نگاه مثبتی به مناطق محروم ندارند.

ولی اسماعیلی با بیان اینکه برخی از مدیران ارشد استان، هیچ نگاه مثبتی به مناطق محروم ندارند، اظهار داشت: مردم گرمی گله مند بی نتیجه ماندن تعیین تکلیع زمین احداث درمانگاه تامین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش بی مهری زیادی به گرمی دارد، گفت: بعد از چندین جلسه حضوری با معاون وزیر و مدیران ارشد استان و مدیران کل در خصوص تعیین تکلیف زمین آموزش پرورش که بایستی برآورد قیمت شده و برای احداث درمانگاه در اختیار قرار میگرفته متاسفانه هیچ نتیجه عملی حاصل نشده مردم عزیز گرمی گلایه جدی در این خصوص که از بد حادثه کلنگ زنی هم شده در زمان نماینده وقت دارند.

نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نهایت اینکه برای دفاع از حق مردم و اجرای مصوبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی سوال از وزیر آموزش را پرورش را امروز تقدیم هیئت رئیسه کردیم.

اسماعیلی تصریح کرد: تعدادی از مدیران ارشد هیچ نگاه مثبتی به مناطق محروم نداشته حتی در توزیع اعتبارات استانی هم ظلم فاحشی صورت می‌گیرد که اسناد آن را نیز در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.

وی افزود: به‌عنوان مثال در اخذ بودجه با توجه به نیاز جامعه هدف جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا همه ی مدیران کل بنیاد شهید کشور نزد بنده برای افزایش بودجه آمدند و تنها مدیر کلی که نیامد مدیر استان اردبیل بود که امیدوارم بتواند در محضر خدا جوابگوی خانواده های معظم شهدا باشند.

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی افزود: یا در زمان بودجه و لایحه ۱۴۰۰ هیج جلسه ی توجیهی در خصوص چگونگی و اخذ بودجه توسط سازمان برنامه بودجه استان با مجمع نمایندگان برگزار نشد این در صورتی است که هر روز شاهد جلسات حضوری مسئولان ارشد استان با مجامع نمایندگان استانها در مجلس بوده ایم.

اسماعیلی تصریح کرد: افزایش بودجه استان مخصوصا در بحث،عمران هم محصول تلاش تک تک نمایندگان استان می‌باشد که شبانه روزی تلاش کردند. سر بسته عرض میکنم تا من هستم اجازه تضییع حق مردم گرمی مغان و بخش مرزی موران و شهرستان انگوت را مخصوصا در مورد تخصیص آب سد‌ها نخواهم داد.

انتهای‌پیام/