داریوش هوشمند در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه کارآموزان حرفه آرایشگری در ۷ رشته آموزش های لازم را می بینند گفت: متاسفانه این افراد در در زمان ورود به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کار با مشکلات مالی مواجه می شوند. وی اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه ای برای استارت کار […]

داریوش هوشمند در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با بیان اینکه کارآموزان حرفه آرایشگری در ۷ رشته آموزش های لازم را می بینند گفت: متاسفانه این افراد در در زمان ورود به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کار با مشکلات مالی مواجه می شوند.

وی اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه ای برای استارت کار وعده پرداخت تسهیلات به کارآموزانی که آماده ورود به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کار است را داده است اما متاسفانه ۵۰_ ۶۰ نفر از کارآموزان ما موفق به دریافت تسهیلات نشده اند.

فعال صنف آرایشگری با بیان اینکه مسئولان ما به جای ورود به موضوعات اصلی به فرعیات توجه می کنند گفت: کارآموزان ما در بحث آموزش و هزینه های آموزشی مشکلی ندارند اما این افراد زمانی که می خواهند وارد پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کار شوند با مشکلات مالی مواجه می شوند.

هوشمند با بیان اینکه آرایشگران مظلوم واقع شده اند گفت: بسیاری از فعالان و کارآموزان این صنف به دلیل گرانی، توانی تهیه لوازم مرتبط با آرایش و پیرایش را ندارند.

انتهای پیام/

منبع