افشین شیرزاد در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در قالب کمیته‌ای تخصصی این موضوع را در حال رصد و پیگیری است تا با اخذ مجوزهای قانونی بخشودگی جرایم در پوشش بیمه‌ای کارفرمایان نیز مورد توجه قرار گرفته و به مانند سال‌های گذشته حمایت‌ها و پشتیبانی ها از سرمایه‌گذاران […]

افشین شیرزاد در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در قالب کمیته‌ای تخصصی این موضوع را در حال رصد و پیگیری است تا با اخذ مجوزهای قانونی بخشودگی جرایم در پوشش بیمه‌ای کارفرمایان نیز مورد توجه قرار گرفته و به مانند سال‌های گذشته حمایت‌ها و پشتیبانی ها از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان انجام شود.

وی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان بین ۵۷ تا ۳۸ درصد برای گروه‌های مختلف تصریح کرد: تأمین منابع مالی از طریق سازمان انجام شده ولی تا زمانی که هیئت دولت به صورت رسمی این افزایش را ابلاغ نکند، ما نمی توانیم اقدامی را انجام دهیم.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: به زودی هیئت دولت با تصویب مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان سعی خواهد کرد تا پشتیبانی لازم را از این اقشار انجام دهد و سازمان تأمین اجتماعی نیز با درک مشکلات معیشتی بازنشستگان، سعی در حمایت و پشتیبانی از این اقشار دارد.

شیرزاد افزود: پیش‌بینی می کنیم در خردادماه معوقات دو ماهه قبل بازنشستگان پرداخت و اعمال افزایش ماه خرداد را نیز شاهد باشیم.

وی در مورد هتل پنج ستاره سازمان تأمین اجتماعی در سرعین خاطرنشان کرد: ساخت این هتل آغاز شده و در مرحله آرماتوربندی است.

شیرزاد هزینه ساخت این هتل را بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و ادامه داد: امیدواریم در مدت سه سال این هتل احداث و در اختیار جامعه هدف تأمین اجتماعی قرار گیرد تا بازنشستگان و بیمه‌شدگان از این هتل پنج ستاره استفاده کنند.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: قطعا ارزش افزوده و درآمد حاصل از این مجموعه گردشگری نصیب سازمان تأمین اجتماعی خواهد شد و تلاشمان بر این خواهد بود تا منابع حاصل از آن صرف طرح‌های توسعه‌ای در بخش تأمین اجتماعی و بیمه‌شدگان شود.

انتهای پیام/

منبع